Η De Tomaso ιδρύθηκε το 1959 από τον Αργεντινό πρώην οδηγό της Formula 1, Alejandro de Tomaso, με στόχο την ανάπτυξη αγωνιστικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, ο Alejandro φιλοδοξούσε ταυτόχρονα να δημιουργήσει εξαιρετικά γρήγορα, νόμιμα για τον δρόμο, μοντέλα. Η επιτυχία του ήρθε με την πανίσχυρη κι άκρως εμβληματική Pantera και μετέπειτα με τη Mangusta, όμως η ιστορία της εταιρείας του δεν ξεκινά από εκεί.
Ο δρόμος προς την παγκόσμια αναγνώριση έχει τις ρίζες του στη Vallelunga, ένα μικρό, κομψό, κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητο, που αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο παραγωγής της De Tomaso. Η ονομασία της προέρχεται από την ομώνυμη ιταλική πίστα κοντά στη Ρώμη, κάτι που προσφέρει περισσότερη αίγλη στο μοντέλο.
Έφερε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα Kent χωρητικότητας 1,5 L που προερχόταν από το Ford Cortina, ο οποίος απέδιδε 104 ίππους. Σχεδιασμένη με στόχο τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, η Valelunga ζύγιζε μόλις 725 κιλά, γεγονός που την καθιστούσε εξαιρετικά ισορροπημένη κι ευέλικτη.
Μόλις 50 μονάδες κατασκευάστηκαν, καθιστώντας το μοντέλο ιδιαίτερα σπάνιο. Η συγκεκριμένη μονάδα που είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας αγοραπωλησιών αυτοκινήτων, Bring a Trailer, είναι η πρώτη εξ αυτών, αλλά και το πρώτο νόμιμο για τον δρόμο όχημα που βγήκε από τη μονάδα παραγωγής της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Μάλιστα, αποτέλεσε μέρος της συλλογής του εξειδικευμένου στα μοντέλα της De Tomaso, Marcel Schaub, από το 1990 κι έπειτα. Το όχημα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση μέχρι και σήμερα, έχοντας περάσει από ενδελεχείς ελέγχους κι αποκατάσταση πριν μερικούς μήνες.
Αυτή τη στιγμή, η υψηλότερη προσφορά ανέρχεται στα 127.000 δολάρια, δηλαδή περίπου 118.540 ευρώ, με τη δημοπρασία στο Bring a Trailer να ολοκληρώνεται στις 27 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
De Tomaso P900: Με ατμοσφαιρικό V12 και 900 PS στην πίστα (video-photos)
Ο λεβιές ταχυτήτων της De Tomaso P72 είναι ένα έργο τέχνης (photos)
Μια ξεχασμένη De Tomaso Pantera έρχεται στο φως μετά από 42 χρόνια (video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_459681_type13129.jpg)
