O Akio Toyoda μπορεί να έχει αποτραβηχτεί από τον ενεργό ρόλο που είχε τα προηγούμενα χρόνια στα διοικητικά της αυτοκινητοβιομηχανίας που ίδρυσε ο παππούς του, Kiichiro Toyoda, ωστόσο συνεχίζει να απολαμβάνει την γρήγορη οδήγηση με τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.
Ο Akio εντάχθηκε ως μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Toyota το 2000, σε ηλικία περίπου 50 ετών, και τότε είχε απλώς άδεια οδήγησης χωρίς να τρέφει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη σπορ οδήγηση και τους αγώνες αυτοκινήτου γενικότερα.
Ωστόσο τότε βρέθηκε ένας συνεργάτης και του είπε ότι δεν είναι λογικό κάποιος που βρίσκεται στην κορυφή της εταιρείας να μην γνωρίζει τα βασικά της οδήγησης και απλά να μπαίνει σε ένα αυτοκίνητο σχολιάζοντας για το ένα ή για το άλλο.
Κάπως έτσι ο Akio Toyota ξεκίνησε ταχύρρυθμα μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης και κατάφερε σύντομα να απογειώσει τις ικανότητές του και να συμμετέχει σε αγώνες με τον παρατσούκλι «Morizo». Διαβάστε αναλυτικά ποιος έγινε δάσκαλος αγωνιστικής οδήγησης του Toyoda, πατώντας ΕΔΩ.
Μέχρι σήμερα o Toyoda συνεχίζει να κάθεται στα bucket των αυτοκινήτων της Gazoo Racing και να τα δοκιμάζει σε όλα τα στάδια της ανάπτυξης. Το παρακάτω video το επιβεβαιώνει, παρόλο που δεν έχει… happy end.
Το περιστατικό συνέβη τον Δεκέμβριο όταν ο Toyoda δοκίμαζε με ένα GR Yaris στην Ιαπωνία, έχοντας δίπλα του τον πρωταθλητή Norihiko Katsuta. Όμως, ένας λάθος υπολογισμός είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να αναποδογυρίσει, χωρίς ευτυχώς να προκληθεί κάποιος τραυματισμός.
Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι η Toyota αποφάσισε να μην επισκευάσει το συγκεκριμένο GR Yaris και να το εκθέσει με τις ζημιές στην τελετή εγκαινίων του Toyota Technical Center, στην Shimoyama, που άνοιξε τις πύλες του τον Απρίλιο. Ο λόγος που το έκανε ήταν για να δείξει σε όλους ότι στην Toyota δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα μέχρι… τελικής πτώσης.
Δείτε στο παρακάτω video πώς ο Akia Toyoda έχασε τον έλεγχο του GR Yaris…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Akio Toyoda: «Θα σταματήσω να τρέχω σε αγώνες όταν σταματήσω να είμαι γρήγορος»
Ο Akio Toyoda μάς συστήνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Hilux
Το αφεντικό της Toyota "ψηφίζει" υδρογόνο και οδηγεί στα όρια το Yaris GR Η2 (video)