Το Volkswagen T-Roc είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Το δείχνουν αυτό και οι αριθμοί καθώς το 2023 ήταν τρίτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, πίσω από τα Tesla Model Y και Dacia Sandero. Παρουσιάστηκε το 2017, ανανεώθηκε το 2021 και πλέον, η επικείμενη ανανέωσή του αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Άλλωστε, η VW έχει καταστήσει σαφές εδώ και πάνω από ένα χρόνο ότι η 2η γενιά του B-SUV θα αποτελέσει, ουσιαστικά, το τελευταίο νέο μοντέλο της φίρμας με θερμικούς κινητήρες. Σαφώς δεν αποκλείεται να υπάρξουν «φρεσκαρίσματα» (facelift ή Model Years) σε υπόλοιπα, αλλά εντελώς νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν βρίσκονται στο σχεδιασμό, ελέω μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, όπως έχει δηλώσει ο CEO του brand, Thomas Schafer.
Πριν από λίγες ημέρες, οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο της 2ης γενιάς να δοκιμάζεται στις αυστριακές Άλπεις και μας προμήθευσαν με τις ανάλογες κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Οι δοκιμές είναι σε εξέλιξη και η παγκόσμια πρεμιέρα του αναμένεται προς το τέλος του 2024 ή το αργότερο στις αρχές του νέου έτους. Τι πρέπει, όμως, να περιμένουμε;
Εμφανισιακά, το νέο T-Roc θα «δανείζεται» αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την 3η γενιά του Tiguan, η οποία αποκαλύφθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ωστόσο, ασφαλώς σε πιο compact μορφή. Στο εμπρός μέρος θα ξεχωρίζουν οι νέοι προβολείς IQ Light LED Matrix που θα ενώνονται μεταξύ τους με μια φωτεινή μπάρα. Ανασχεδιασμένο θα είναι και το καπό, ενσωματώνοντας μια πιο κυρτή μορφή, ενώ και η μάσκα θα αναβαθμιστεί, όπως και ο προφυλακτήρας, που θα διαθέτει νέες εισαγωγές αέρα στις δύο άκρες του.
Στο πλάι, η χαρακτηριστική χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή στο πάνω μέρος θα διατηρηθεί, ενώ θα υπάρξουν μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις γύρω από τους θόλους των τροχών. Όσο για το πίσω μέρος, περιμένουμε νέα φωτιστικά σώματα και πιο δυναμικές γραμμές.
Η αναβάθμιση θα συνεχιστεί και στο εσωτερικό, με υλικά υψηλής ποιότητας, ατμοσφαιρικό φωτισμό και τις τελευταίες τεχνολογίες σε συστήματα ασφάλειας, άνεσης, υποβοήθησης της οδήγησης και συνδεσιμότητας. Η οθόνη του συστήματος infotainment αναμένεται να έχει διαγώνιο 12,9 ιντσών με ενσωματωμένο ChatGPT και τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
Όσο για τους κινητήρες; Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα διαθέτει γκάμα κινητήριων συνόλων παρόμοια με αυτή του προσφάτως «φρεσκαρισμένου» Golf. Έτσι, θα είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρες βενζίνης, όσο και diesel, ενώ για πρώτη φορά θα αποκτήσει υβριδικές εκδόσεις, mild hybrid με 116 και 150 PS και PHEV 204 PS με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 km. Μένει να αποδειχθεί αν θα υπάρξουν και πιο ισχυρές παραλλαγές, όπως για παράδειγμα η επίσης plug-in hybrid GTE των 272 PS ή ακόμα και η κορυφαία R. Το SUV θα έχει προσθιοκίνητες, αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen ID.7 GTX: Tετρακίνητη λιμουζίνα με 340 PS - Η τιμή στη Γερμανία (photos)
VW Golf GTI Clubsport: Ιδού το ταχύτερο προσθιοκίνητο Golf όλων των εποχών (photos-video)
Επίσημο: Πότε καταφτάνει ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του Volkswagen up!






ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_475679_type13129.jpg)

