Η αναβαθμισμένη Porsche 911 είναι εδώ και μάλιστα με εμφατικό τρόπο. Το εμβληματικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας ανανεώθηκε, παρουσιάστηκε επίσημα και απέκτησε υβριδική έκδοση νόμιμη για το δρόμο, για πρώτη φορά στα 61 χρόνια ιστορίας του: Η 911 Carrera GTS είναι το νέο «καμάρι» της πλούσιας γκάμας.
Διαθέτει καινούριο κινητήριο υβριδικό σύνολο T-Hybrid, που έχει ως βάση έναν νέο 6κύλινδρο boxer κινητήρα 3,6 L που αποδίδει 485 PS και 570 Nm, έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο ηλεκτρικό turbo που αποδίδει 15 PS και λειτουργεί και ως γεννήτρια και έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, με ισχύ 54 PS και ροπή 150 Nm, που βρίσκεται στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (PDK). Η μπαταρία έχει (μικτή) ενεργειακή χωρητικότητα 1,9 kWh και αντιστοιχεί, σε μέγεθος και βάρος, σε μια συμβατική 12V.
Έτσι, προκύπτει συνδυαστική ισχύς 541 PS και ροπή 610 Nm. Με δεδομένο ότι το βάρος είναι 1.595 kg - μόλις 50 kg περισσότερα από την απερχόμενη GTS - και η ισχύς αυξημένη κατά 61 PS, οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές. Για τα 0-100 km/h η υβριδική 911 Carrera GTS Coupe χρειάζεται 3,0 sec ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 312 km/h.
Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται, μεταξύ άλλων, στην σπορ ανάρτηση με τα ελεγχόμενα αμορτισέρ (PASM) που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm, στην ενεργητική τετραδιεύθυνση που πλέον αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού και στο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερο έλεγχο.
Εκτός από την υβριδική έκδοση, παρουσιάστηκαν και μια σειρά από άλλες παραλλαγές. Η 911 Carrera διαθέτει ελαφρώς τροποποιημένο twin-turbo boxer κινητήρα 3,0 L που είναι πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του και, μεταξύ άλλων, έχει υιοθετήσει το intercooler από τις εκδόσεις Turbo. Η ισχύς ανεβαίνει στους 394 PS και η ροπή στα 450 Nm. Ως αποτέλεσμα, η νέα 911 Carrera Coupe επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,1 sec (3,9 με το πακέτο Sport Chrono) και έχει τελική ταχύτητα 294 km/h. Σε σχέση με τον προκάτοχό της, είναι 0,1 sec ταχύτερη και έχει οριακά αυξημένη τελική ταχύτητα κατά 1 km/h.
Ξεφεύγοντας από τα κινητήρια σύνολα, η νέα Porsche 911 σειράς 992.2 διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, αναβαθμισμένο εσωτερικό, πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας.
Οι προφυλακτήρες είναι νέας σχεδίασης, οι προβολείς LED matrix (προαιρετικά HD matrix LED με 32.000 φωτεινά στοιχεία), ενώ στην υβριδική Carrera GTS υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά κάθετα πτερύγια στο εμπρός μέρος, που συνδυάζονται με διαχύτες και κατευθύνουν τη ροή του αέρα ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις ισχύος και ψύξης. Αλλαγές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τη νέα οριζόντια φωτεινή μπάρα και τη νέα σχεδίαση της γρίλιας που δείχνει την 911 να φαίνεται πιο φαρδιά.
Περνώντας στο εσωτερικό, οι coupe εκδόσεις είναι διθέσιες, ενώ μια διαμόρφωση 2&2 θέσεων είναι προαιρετικά διαθέσιμη χωρίς επιπλέον χρέωση. Για πρώτη φορά, η 911 διαθέτει πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών, με 7 διαμορφώσεις, μία εκ των οποίων προσφέρει την «παραδοσιακή» σχεδίαση με στροφόμετρο στο κέντρο. Όσο για την οθόνη του συστήματος infotainment έχει διαγώνιο 10,9 ιντσών και προσφέρει πλήθος επιλογών άνεσης και συνδεσιμότητας.
Εκτός από coupe, η νέα Porsche 911 είναι διαθέσιμη και ως Cabriolet με κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την 911 Carrera GTS υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ως τετρακίνητη και Targa (αποκλειστικά τετρακίνητη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche Cayenne: Η ηλεκτρική έκδοση δείχνει τις πρώτες σχεδιαστικές αλλαγές (photos)
Porsche Cayenne E-Hybrid - Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη plug-in ναυαρχίδα
Η νέα Porsche Boxster μπήκε στο Nurburgring και εντυπωσίασε όσους την είδαν (photos)