Η Seat παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2023, ταυτόχρονα με το σχέδιο δράσης τόσο της ίδιας, όσο και της Cupra για τα επόμενα χρόνια. Ο CEO και πρόεδρος των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, Wayne Griffiths, μίλησε για την προσπάθειά τους για πιο οικονομικά EV, στα οποία μπορεί να έχει πρόσβαση μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
Ο Βρετανός διευθύνων σύμβουλος ανακοίνωσε επίσης μερικές αναβαθμίσεις στην γκάμα της Seat και της Cupra για το 2024 και το 2025. Ξεκινώντας με τη «μητρική» Seat, ο Griffiths αποκάλυψε ότι η ισπανική εταιρεία δεν πρόκειται να «πεθάνει,» όπως είχε υπαινιχθεί το περασμένο έτος. Αντιθέτως, θα ενισχύσει το πορτφόλιό της με τον ερχομό των facelift των Arona και Ibiza το 2025, τα οποία μάλιστα ήταν τα best-selling μοντέλα της για το 2023, με 89.000 και 78.000 πωλήσεις παγκοσμίως, αντίστοιχα.
Η Seat θα συνεχίσει με την ανανέωση του Leon, που θα λάβει μία PHEV έκδοση, ικανή για έως και 100 km αυτονομίας σε ev mode. Εκτός αυτού, θα επεκταθεί ο κύκλος ζωής του Ateca, που θα φρεσκαριστεί επίσης την ίδια χρονιά.
Όσο για την Cupra, πρεμιέρα θα κάνουν τα νέα Leon και Formentor στις 29 Απριλίου, με τους Ισπανούς να προετοιμάζουν τα δύο προϊόντα για την επόμενη φάση στην εμπορική τους πορεία. Σύμφωνα με τον Griffiths, τα φρεσκαρισμένα μοντέλα θα διατηρηθούν μέχρι τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας κι αναμένεται να βασίζονται σε κάποια νέα έκδοση της πλατφόρμας τους.
Το 2024 είναι επίσης η χρονιά που τα Tavascan και Terramar θα ξεκινήσουν το εμπορικό τους ταξίδι, με την Cupra να επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της, τόσο στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων, όσο και σε εκείνα που χρησιμοποιούν εξηλεκτρισμένους θερμικούς κινητήρες. Ο Griffiths επιβεβαίωσε επίσης ότι το Cupra Raval, το μικρό, ηλεκτρικό SUV της εταιρείας, θα περάσει στην παραγωγή εντός του 2025.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το εάν βρίσκεται στα σκαριά κάποια «ισπανική» εκδοχή του επερχόμενου Volkswagen ID.1, ο Βρετανός έκανε λόγο για την ανάγκη της αυτοκινητοβιομηχανίας να εισάγει στους καταλόγους της ένα φθηνό EV, προκειμένου να προσελκύσει ηλικιακά νεότερο κοινό. Ωστόσο, τόνισε ότι ένα τέτοιο πρότζεκτ θα μπορέσει να υλοποιηθεί μόνο όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, κυρίως όσον αφορά στη μείωση του κόστους παραγωγής, αλλά και στη βελτίωση των υποδομών φόρτισης κι υποστήριξης των EV στην Ισπανία και την Ευρώπη συνολικότερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
SEAT Arona: Οι τιμές της νέας έκδοσης FR Limited Edition στην Ισπανία (πίνακας)
Η Seat ρίχνει τις τιμές για τα Arona και Ibiza!
To Cupra Born γίνεται hothatch! Αποκτά έκδοση VZ και «σκάβει» με 326 PS (photos)