Η Alfa Romeo Giulia βρίσκεται στην γκάμα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας από το 2016 κι έχει υπάρξει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της. Το 2026, δέκα χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το φημισμένο κι άκρως απαραίτητο για την γκάμα των Ιταλών, sedan, αναμένεται να υποδεχτεί τη δεύτερή του γενιά, για την οποία οι πληροφορίες που είχαμε μέχρι τώρα ήταν σχετικά περιορισμένες.
Αυτό ήρθε να αλλάξει ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Jean Philippe Imparato, ο οποίος μίλησε στο Motor1 Italy για το πρότζεκτ, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο μουσείο της Alfa στο Arese της Ιταλίας, αποκαλύπτοντας τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.
Ο Imparato εξήγησε ότι η Alfa Romeo εργάζεται πάνω στον σχεδιασμό του μοντέλου τα τελευταία δύο χρόνια, κι επιτέλους η εμφάνιση έχει κλειδώσει: «Αυτό που έχουμε σχεδιάσει είναι μία βόμβα, δεν μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε το στυλ του αυτοκινήτου χωρίς να είμαστε απόλυτα ερωτευμένοι μαζί του. Και τώρα είμαστε!»
Η Giulia θα καταφτάσει αμέσως μετά τη νέα Stelvio, η οποία έχει ημερομηνία άφιξης το 2025. Θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, STLA Large, η οποία φιλοξενεί και το Dodge Charger. Ο Imparato διευκρίνισε ότι το sedan της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα διαφοροποιηθεί σημαντικά από το Charger, αφού η πλατφόρμα υποστηρίζει ένα μεγάλο εύρος διαστάσεων.
Το νέο μοντέλο θα έχει τόσο ηλεκτρικές όσο και θερμικές εκδόσεις, ενώ υπάρχει ενδεχόμενο να υπάρξουν κι υβριδικές εκδοχές, αφού η STLA Large έχει κατασκευαστεί έτσι, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αμφότερες τις τεχνολογίες.
Σύμφωνα με την Alfa Romeo, κάθε προϊόν της θα προσφέρεται και στην ηλεκτρική του μορφή μέχρι το 2027. Η Milano, που θα παρουσιαστεί στις 10 Απριλίου, αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της ιταλικής εταιρείας, ενώ θα ακολουθήσουν οι Stelvio και Giulia, το 2025 και 2026, αντίστοιχα. Για το 2027, έχει προγραμματιστεί ένα ακόμη νέο λανσάρισμα: Λέγεται ότι πρόκειται είτε για ένα ηλεκτρικό SUV προδιαγραφών Ferrari Purosangue είτε για ένα μικρό ηλεκτρικό hatchback, και σύμφωνα με τον Imparato, η απόφαση δεν έχει ακόμη ληφθεί.
Εκτός αυτού, υπάρχει το ενδεχόμενο αναβίωσης της Duetto ως ένα compact ηλεκτρικό όχημα με coupe ή κάμπριο αμάξωμα, όπως επιβεβαίωσε ο Γάλλος CEO: «Η Alfa Romeo είναι η μοναδική φίρμα που μπορεί να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που να κοστίζει 30.000 ευρώ κι άλλο που κοστίζει 2 εκατ. ευρώ. Δεν μπορείς απλά να φτιάξεις μια Duetto. Όμως αν δημιουργήσεις ένα αυτοκίνητο του C segment, τότε μπορείς να κατασκευάσεις μία έκδοση coupe ή spyder κι αυτή θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα. Ο ήχος της ησυχίας.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Alfa Romeo: Αντιστέκεται στην... καταιγίδα των SUV με τη νέα Giulia
Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει η επόμενη Alfa Romeo MiTo (photos)
Έτσι θα μοιάζει η Alfa Romeo Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου (photos)