Η νέα γενιά του Dacia Duster έκανε ντεμπούτο, με τους Ρουμάνους να προσφέρουν στο δημοφιλές SUV υβριδικές εκδόσεις, mild και full-hybrid, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Παρόλο που η Dacia προχώρησε στον μερικό εξηλεκτρισμό του μοντέλου, ο διευθύνων σύμβουλος, Denis Le Vot τόνισε ότι το Duster δεν πρόκειται να γίνει αμιγώς ηλεκτρικό σύντομα. Ο Γάλλος CEO μίλησε στο Autocar σχετικά, λέγοντας ότι μέχρι το 2032, θα υπάρχει «αρκετός χώρος» στην αγορά ώστε να παραμείνει το Duster «κυρίως θερμικό».
«Η Renault [η μητρική εταιρεία της Dacia] προχωρά γρήγορα και μαζικά προς τον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων,» είπε ο Le Vot.
«Κι η Dacia έχει πάρει τον ίδιο δρόμο, φυσικά, επειδή γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό. Όμως δεν πηγαίνουμε τόσο γρήγορα. Η Dacia προσφέρει εναλλακτικές λύσεις κινητικότητας στην αγορά ανά πάσα στιγμή.»
Ο Γάλλος προσέθεσε ότι οι θερμικοί κινητήρες είναι «βούτυρο στο ψωμί» της Dacia κι η εταιρεία αποτελεί «σωσίβιο» για τον όμιλο Renault «σε αυτό το ασταθές περιβάλλον.»
«Δεν είναι αγώνας, για το ποιος θα εξηλεκτριστεί πιο γρήγορα. Θα έλεγα ότι ίσως ισχύει το αντίθετο. Υπάρχουν αυτά τα δύο πράγματα που κινούνται την ίδια στιγμή. Πρέπει απλά να είμαστε συνεπείς.
«Φυσικά, δεν μπορούμε να μην κάνουμε τίποτα. Εξανθρακώνουμε την γκάμα μας βήμα-βήμα. Το πρώτο είναι το υγραέριο -10% λιγότερος άνθρακας- και το δεύτερο είναι όταν η πίεση αυξάνεται κι η αγορά γίνεται πιο απαιτητική. Τότε είναι που πήγαμε στα HEV [full-hybrid],» εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος.
Φαίνεται ότι η Dacia θα υιοθετήσει μια στρατηγική «διπλής προσφοράς,» όπως αποκάλυψε ο Le Vot. Αυτό σημαίνει ότι από το 2030 κι έπειτα, τα μοντέλα της ρουμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι διαθέσιμα τόσο στη θερμική τους έκδοση, όσο και στην αμιγώς ηλεκτρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Dacia ετοιμάζει το δικό της Avenger ποντάροντας στην τιμή - Πώς θα επηρεάσει τη γκάμα του Sandero
Η Dacia ανεβαίνει κατηγορία και θέλει να τα «βάλει» με την Jeep
Dacia: Μετά την αποκάλυψη του Duster σειρά παίρνει το Bigster