Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale, που παρουσιάστηκε σε μια λαμπρή τελετή το απόγευμα της Τετάρτης (30/8), «αναβιώνει» την ομώνυμη, θρυλική, έκδοση του 1967.
Ωστόσο, η 33 Stradale δεν ήταν η μόνη που δημιουργήθηκε από την ιταλική φίρμα στα μέσα της δεκαετίας του 1960, με στόχο να κυριαρχήσει στους αγώνες. Η Alfa Romeo χαρακτηρίζεται από αρκετά μοντέλα με τα οποία πέτυχε σημαντικές επιτυχίες στους αγώνες.
Σε μια «βόλτα» που πραγματοποιήσαμε στο διαδίκτυο, «πετύχαμε» μία αγωνιστική Alfa Romeo Alfetta GTV Turbodelta Stradale του 1979, η οποία είναι προς πώληση στο car.gr με τιμή 69.900 ευρώ. Ιδιοκτήτης της είναι ο γνωστός οδηγός αγώνων, Σωτήρης Ρόκκος και λάτρης των μοντέλων της ιταλικής φίρμας.
Την απέκτησε το 2010 και τη μετέτρεψε σε αγωνιστικό αυτοκίνητο GR4, με μια σειρά από πολυδάπανες μετατροπές. Ο κινητήρας 2,0 L αποδίδει 350 ίππους και 441 Nm στον πίσω άξονα και έχει 27.700 km στο οδόμετρό της, ενώ διαθέτει πινακίδα ιστορικού οχήματος. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις προδιαγραφές της και περισσότερες φωτογραφίες, πατώντας ΕΔΩ.
Το πάθος του Σωτήρη Ρόκκου για την Alfa Romeo, τα ιστορικά αυτοκίνητα και τους αγώνες κρατάει πολλά χρόνια. Σε μικρή ηλικία πήγε στις ΗΠΑ για σπουδές, αλλά ξεκίνησε να τρέχει σε αγώνες το 1979, έχοντας παρακολουθήσει, πρώτα, μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης, προϋπόθεση απαραίτητη για να συμμετέχει σε αγώνες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Τα πρώτα δύο χρόνια, ως rookie, εκκινούσε τελευταίος, αλλά στη συνέχεια, μέσω κατατακτήριων δοκιμών κατάφερε να πάρει 5 πρώτες θέσεις σε 10 επίσημους αγώνες. Κάποια στιγμή, μάλιστα, τού έγινε πρόταση από αγωνιστική ομάδα να συμμετέχει σε αγώνες NASCAR, με συμβόλαιο 55.000 δολαρίων για τον πρώτο χρόνο. Ωστόσο, εκείνη την εποχή είχε αποφασίσει να επιστρέψει στην Ελλάδα με τη σύζυγό του.
Στη χώρα μας, ασχολήθηκε το 2001 με την ίδρυση της κατηγορίας των ιστορικών στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, ως λάτρης των κλασικών και ιστορικών αυτοκινήτων. Συμμετείχε με μία Alfa Romeo στους αγώνες, που ήταν η αγαπημένη του μάρκα. Πρώτος του αγώνας, η ανάβαση Βαρνάβα το 2001, με τα χρώματα του Alfa Romeo Club, του οποίου ήταν ιδρυτικό μέλος. Στον πρώτο του αγώνα, μάλιστα, πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία των ιστορικών.
Στα κύπελλα και τις αναμνηστικές πλακέτες που είχε ήδη στην κατοχή του από την αγωνιστική καριέρα του στις ΗΠΑ, προστέθηκαν πολλά περισσότερα στη χώρα μας. Κατέκτησε 8 πρωτιές στην κατηγορία σε 9 χρόνια, 2 πανελλήνια πρωταθλήματα, 13 pole positions σε 24 αγώνες, σημείωσε ρεκόρ σε διάφορες πίστες, ακόμα και στο ΟΑΚΑ, σε υπερειδική του Ράλλυ Ακρόπολις. Συμμετείχε το 2006 στον κορυφαίο εθνικό μας αγώνα με μία Giulia Super και βγήκε 3ος γενικής στην κατηγορία του σε 66 αυτοκίνητα, με 25 ξένα πληρώματα.