Η MG ετοιμάζει υβριδικό supermini για να ανταγωνιστεί Renault Clio και Toyota Yaris


Η «επίθεση» της MG στην ευρωπαϊκή αγορά συνεχίζεται, με την έλευση ενός hatchback στο B-segment που θα κοιτάζει στα μάτια τον ανταγωνισμό.

  • 22/8/2023

Τα supermini είναι από τα πιο περιζήτητα στην αγορά αυτοκινήτου, καθώς συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα των αυτοκινήτων πόλης με μεγαλύτερους χώρους, έστω και αν η τιμή τους είναι, σαφώς, αυξημένη.

Δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία, στο λεγόμενο B-segment, σχεδιάζει να μπει η MG από το 2024, με ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα έχει υβριδικό κινητήριο σύνολο και στόχο να ανταγωνιστεί ισχυρούς «παίκτες» της κατηγορίας, όπως το Toyota Yaris και το Renault Clio.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του L’argus, η ιστορική βρετανική φίρμα, που εδώ και αρκετά χρόνια είναι υπό κινεζική ιδιοκτησία (SAIC) σκοπεύει να αντικαταστήσει το MG3, ένα hatchback με μήκος 4.055 mm, πλάτος 1.729 mm και ύψος 1.509 mm (μεταξόνιο 2.520 mm), το οποίο διατίθεται, προς το παρόν, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η τρέχουσα έκδοση του MG3 στο Ηνωμένο Βασίλειο «εφοδιάζεται» με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 VTI-tech, ο οποίος αποδίδει ισχύ 106 PS και ροπή 137 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων. Για τα 0-97 km/h απαιτούνται 10,4 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 174 km/h.

Οι πληροφορίες των Γάλλων αναφέρουν ότι ο διάδοχος του MG3 θα είναι διαθέσιμος και στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο πλαίσιο της επέκτασης του brand. Άλλωστε, πριν από λίγες εβδομάδεςέγινε γνωστό ότι θα δραστηριοποιηθεί και στη χώρα μας, με τα πρώτα αυτοκίνητα να βρίσκονται ήδη στις ελληνικές εκθέσεις και το επίσημο site της να είναι «στον αέρα».

Παρά τη δεδομένη στροφή (και) της MG στην ηλεκτροκίνηση, το γαλλικό δημοσίευμα ξεκαθαρίζει ότι το νέο hatchback δε θα είναι ηλεκτρικό. Ωστόσο, θα έχει υβριδικό κινητήριο σύνολο, χωρίς να είναι ακόμα βέβαιο αν ο κινητήρας θα έχει mild-hybrid «ενίσχυση» ή full hybrid. Η πρώτη περίπτωση θα εξασφαλίσει αρκετά ελκυστική τιμή, ενώ η δεύτερη θα το φέρει στο ίδιο επίπεδο με τα μοντέλα του ανταγωνισμού που αναφέραμε νωρίτερα.

Έτσι κι αλλιώς, οι προσφορές μοντέλων στο B-Segment είναι πολλές και σε διάφορα επίπεδα τιμών. Αν και η αυστηροποίηση των προτύπων εκπομπών ρύπων αλλά και των προδιαγραφών ασφαλείας αφήνει μικρό περιθώριο κέρδους, η MG θα μπορεί να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους της κινεζικής παραγωγής σε σύγκριση με τους ευρωπαίους αντιπάλους της.

Όσο για το όνομα του νέου μοντέλου, δεν είναι σίγουρο ότι θα διατηρηθεί το MG3, αν και αυτό μοιάζει πολύ πιθανό, από τη στιγμή που θα πρόκειται για το εισαγωγικό μοντέλο που δεδομένα τοποθετείται κάτω από το MG4.

Πηγή: L'argus