Καθ' οδόν ο διάδοχος της εξωπραγματικής Bugatti Chiron – Έρχεται το 2024


Μετά από 7 χρόνια εκτυφλωτικών επιδόσεων, η Bugatti Chiron ετοιμάζεται να αποσυρθεί από την γκάμα της εταιρείας και να υποδεχτεί τον υβριδικό της διάδοχο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/7/2023

Η Bugatti Chiron είναι ένα από τα δημιουργήματα του κόσμου της αυτοκίνησης που όλοι θαυμάζουν και αγαπούν. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία το 2016, με την τελευταία και πιο «ακραία» της έκδοση να λανσάρεται τον περασμένο Δεκέμβριο.

Με ένα μεγάλο κεφάλαιο της εταιρείας να κλείνει και τον επι σειρά ετών επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Bugatti, Achim Ainsheidt, να αποχωρεί, ο διάδοχος του πανίσχυρου μοντέλου βρίσκεται ήδη καθ' οδόν και μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2024.

«Το αυτοκίνητο έχει ολοκληρωθεί. Κατασκευάσαμε το πρωτότυπο πριν μερικούς μήνες, και το μοντέλο παραγωγής θα αποκαλυφθεί σε μερικούς μήνες από τώρα,» είπε, μιλώντας στο Autocar.

Αυτό θα είναι το πρώτο δημιούργημα της νεοσύστατης Bugatti - Rimac, της οποίας τα ηνία κρατά ο CEO και ιδρυτής της Rimac, Mate Rimac. Από την ένωση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τους Κροάτες, ειδικούς στην δημιουργία ακραίων και εξωπραγματικών EV, θα περίμενε κανείς ότι θα προέκυπτε κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όμως όλα δείχνουν ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Σίγουρα, η εμπλοκή της Rimac θα φέρει κάποιο είδος εξηλεκτρισμού στο νέο μοντέλο, κι αυτό είναι φυσικά ο υβριδισμός. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού μέσου, ο διάδοχος της Chiron θα «παντρέυει» έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα V8 με κάποιον (ή κάποιους) ηλεκτροκινητήρα. Άλλωστε, ο ίδιος ο Mate Rimac είχε δηλώσει την περασμένη χρονιά ότι το νέο όχημα που σχεδιάζουν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είναι «απόλυτα παλαβό.»

Κατά την αποχώρηση του Ainscheidt, ο Rimac αποκάλυψε μάλιστα ότι το 2021, κατάφερε να πείσει τον σχεδιαστή να παραμείνει στην αυτοκινητοβιομηχανία για τρία ακόμη χρόνια, προκειμένου να δει εκ των έσω την εξέλιξη του οχήματος, κάτι που πράγματι έγινε.

Όσο για την τιμή του αντικαταστάτη της Chiron, το Autocar αναφέρει ότι το κόστος του πρώτου μοντέλου της Bugatti χωρίς τον θρυλικό κινητήρα W16 θα ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ.