Η Lamborghini Revuelto είναι το νεότερο δημιούργημα της ιταλικής φίρμας, κι ήδη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην γκάμα της. Πρόκειται για το όχημα που θα βοηθήσει τους Ιταλούς να μεταβούν από τη βενζίνη στον ηλεκτρισμό, όντας το πρώτο υβριδικό πρότζεκτ της εταιρείας.
Εκτός αυτού, η Revuelto είναι ο διάδοχος της εμβληματικής Aventador, κι έτσι εξυπηρετεί ακόμα έναν σκοπό: Να τα βάλει με την ασυναγώνιστη Ferrari SF90 Stradale.
Η Lamborghini παρουσίασε ένα νέο video, εξηγώντας περαιτέρω λεπτομέρειες για το νέο υβριδικό «τέρας», υπογραμμίζοντας πολλά από τα τεχνολογικά -κι όχι μόνο- χαρακτηριστικά της Revuelto. Μία από τις πιο σημαντικές διαφορές που εμφανίζει η Revuelto σε σύγκριση με τα υπόλοιπα V12 μοντέλα της εταιρείας είναι ότι το κιβώτιο ταχυτήτων δε βρίσκεται πλέον μέσα στο τούνελ που χωρίζει τη θέση του οδηγού από εκείνη του συνοδηγού. Στη Revuelto, εκείνο το σημείο φιλοξενεί την μπαταρία του οχήματος, ενώ ο κινητήρας έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες, με το κιβώτιο ταχυτήτων να έχει μεταφερθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Περνώντας στο εξωτερικό, το αμάξωμα της Revuelto είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα, κάτι που το κάνει 25% πιο στιβαρό σε σχέση με αυτό της Aventador. Ένα τεράστιο βήμα μπροστά από τον πρόγονό της, κάτι που βελτιώνει σημαντικά το μοντέλο στο σύνολό του.
Θέλοντας να ικανοποιήσει και τον πιο φανατικό petrolhead, η Lamborghini επιμελήθηκε σε βάθος το «τραγούδισμα» του υβριδικού συνόλου της Revuelto. Όταν το μοντέλο ταξιδεύει χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα, ένας ήχος εμπνευσμένος από το διάστημα βγαίνει από το όχημα, ενώ ο κλασικός ήχος του ατμοσφαιρικού κινητήρα V12 έχει επίσης αναβαθμιστεί, προκειμένου να γίνεται ακόμα πιο αισθητός.
Δείτε τον Rouven Mohr, τεχνικό διευθυντή της Lamborghini να μιλά για την «πρόκληση» που έχει να αντιμετωπίσει η Revuelto: