Σύμφωνα με τοπικά μέσα, αυτόπτες μάρτυρες, αλλά και το ευρέως γνωστό ABC News, ένα πολυώροφο πάρκινγκ στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης κατέρρευσε, με αποτέλεσμα να σκοτώνεται ένας εργάτης και να τραυματίζονται άλλοι πέντε. Το συμβάν έλαβε χώρα το απόγευμα της περασμένης Τρίτης, στην οδό Ann Street στην περιοχή Financial District.
Η οροφή του κτηρίου που στεγαζόταν το πολυώροφο πάρκινγκ ήταν η πρώτη που υποχώρησε, όμως δεν άργησε πολύ και η πτώση του τρίτου, όπως και του δευτέρου ορόφου. Στο σημείο έσπευσαν οι δυνάμεις της αστυνομίας και της πυροσβεστικής, με τους διασώστες να αναφέρουν ότι 6 εργάτες βρισκόταν μέσα στο κτήριο, εκ των οποίων ο ένας ανασύρθηκε νεκρός, οι άλλοι 4 μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με τραύματα που δεν αποτελούν κίνδυνο για τη ζωή τους, ενώ ο τελευταίος αρνήθηκε να λάβει οποιαδήποτε ιατρική βοήθεια.
Ένας εργάτης παγιδεύτηκε στους επάνω ορόφους του κτηρίου, ενώ ένας άλλος έπεσε μέσα από τα θραύσματα, από τον δεύτερο στον πρώτο όροφο. Οι διασώστες κατάφεραν μάλιστα να βγάλουν έναν εξ αυτών από το ασανσέρ του κτηρίου. Στο σημείο βρέθηκε και ο ρομποτικός σκύλος της αστυνομίας, όπως και drones, προκειμένου να διευκολυνθεί η αξιολόγηση της κατάστασης του κτιρίου κι η αναζήτηση άλλων πολιτών που μπορεί να βρισκόταν μέσα σε αυτό την ώρα της κατάρρευσης.
The @FDNY robot dog on the scene. #fidi#garagecollapsepic.twitter.com/JAHc3abVsD
— DaDa Rocks! (@dadarocks) April 18, 2023
Τα ακριβή αίτια της κατάρρευσης παραμένουν άγνωστα, όμως η παλαιότητα του συγκεκριμένου κτηρίου ενδέχεται να είναι ένα από αυτά, όπως και το αυξημένο βάρος που «κουβαλούσε» η οροφή του. Αυτό ανοίγει ένα νέο θέμα συζήτησης, αναφορικά με το ενδεχόμενο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι υπερβολικά βαριά για ορισμένους χώρους στάθμευσης σαν κι αυτόν.
Μία αναφορά του Βρετανικού Συνδέσμου Χώρων Στάθμευσης δείχνει ότι οι περισσότεροι χώροι στάθμευσης στο Ην. Βασίλειο κατασκευάστηκαν στις δεκαετίες του '60 και του '70, χωρίς φυσικά να λαμβάνονται υπόψιν τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία είναι βαρύτερα λόγω των συστημάτων μπαταρίας σε σχέση με αυτά που φέρουν ΜΕΚ. Ως εκ τούτου, αυτοί οι χώροι στάθμευσης κρίνονται ακατάλληλοι για EV, αφού ενδέχεται να είναι πολύ «αδύναμοι» γι' αυτά.





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





