Η Bugatti έσπασε ακόμα ένα ρεκόρ, γράφοντας το όνομά της με χρυσά γράμματα στα βιβλία των οίκων αγοραπωλησιών και δημοπρασιών, αφού η τελευταία, και άκρως επιθετική Bugatti Chiron, πωλήθηκε χθες στο Παρίσι έναντι 9.792.500 ευρώ, αποτελώντας το πιο ακριβό νέο αυτοκίνητο που έχει πωληθεί ποτέ σε δημοπρασία. Φυσικά, το ρεκόρ του ακριβότερου αυτοκινήτου στην ιστορία παραμένει στην Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe, η οποία πωλήθηκε τον περασμένο Μάιο -χωρίς να βγει στο σφυρί- έναντι 135.000.000 ευρώ.
Η Bugatti Chiron Profilee είναι μία μοναδική δημιουργία των Γάλλων, καθώς έχει κατασκευαστεί μόνο μία μονάδα, και πρόκειται για το τελευταίο αντίο της εταιρείας στον θρυλικό κινητήρα W16 της, ο οποίος έκλεισε τα 20 χρόνια κυκλοφορίας του τον περασμένο Ιούλιο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οίκου RM Sotheby's, όπου και δημοπρατήθηκε, το όχημα θα «έπιανε» έως και 5,5 εκατ. ευρώ, όμως η χθεσινή μέρα είδε την τιμή του να εκτοξεύεται, και να αγγίζει σχεδόν τα διπλάσια χρήματα.
Μάλιστα, η Profilee προοριζόταν να αποκτήσει τη δική της σειρά παραγωγής, όπως η Chiron Pur Sport και η Chiron Super Sport, όμως η Bugatti ολοκλήρωσε την παραγωγή των 500 προγραμματισμένων μονάδων της εμβληματικής Chiron νωρίτερα απ' ό,τι υπολόγιζε, κι έτσι ματαίωσε την παραγωγή της Profilee πριν καν ξεκινήσει.
Η αερο- και θερμοδυναμική υπεροχή βρισκόταν σε πρώτο πλάνο, όταν η Bugatti σχεδίαζε την Profilee. Η εταιρεία ήθελε να προσφέρει στο μοντέλο τη βέλτιστη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, κάτι που οδήγησε φυσικά στην υιοθέτηση της αεροτομής «ducktail». Ο χειρισμός του οχήματος είναι επίσης εξελιγμένος ώστε αυτό να κινείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κι έχει επιτευχθεί μέσω των αλλαγών που έκανε η αυτοκινητοβιομηχανία στο σύστημα διεύθυνσης και την ανάρτηση. Και πράγματι, το υπερδύναμο supercar κάνει τα 0-100 km/h σε 2,3 sec, ενώ «πιάνει» τα 200 km/h σε 5,5 sec και τα 300 km/h σε μόλις 12,4 sec.
Η μοναδική Profilee που παρήγε η Bugatti είναι φινιρισμένη στον χρωματισμό 'Argent Atlantique', σε συνδυασμό με κάποια μέρη σε 'Bleu Royal Carbon'. Οι τροχοί έχουν βαφεί με την τεχνική 'Le Patron', με λεπτομέρειες από αλουμίνιο, προκειμένου να ταιριάζουν με τους χρωματισμούς του αμαξώματος.
Οι Γάλλοι πρόσθεσαν στην Profilee ακόμα ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί κανείς να βρει στο εσωτερικό του οχήματος. Είναι η μοναδική Chiron της οποίας το ταμπλό, η κονσόλα, τα πάνελ των πορτών και τα τοιχώματα της καμπίνας έχουν επενδυθεί με δέρμα, χωρίς να εμπλέκεται κανένα άλλο υλικό.