Στη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία, τα σπορ αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο μικρά, με τα κέρδη να μειώνονται και την υπερταχύτητα να μην είναι προσβάσιμη σε όλους, όπως ήταν κάποτε. Γι' αυτόν τον λόγο, ο όρος «ανταγωνισμός» δεν ενθουσιάζει τον Hiroshi Tamura, υπεύθυνο σχεδιασμού προϊόντων της Nissan.
Ο Tamura αποκάλυψε σε πρόσφατες δηλώσεις του στο Road & Track, στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Τόκιο, ότι ο ανταγωνισμός δε βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, όταν σχεδιάζει ένα νέο, ή αναβαθμίζει ένα παλαιότερο, προϊόν.
«Ποτέ δεν έχω στο μυαλό μου τον ανταγωνισμό με άλλα οχήματα. Το πιο σημαντικό είναι η φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από το μοντέλο. Πρόκειται για μία μεμονωμένη σκέψη, μία μεμονωμένη ιδέα. Όχι έναν διαγωνισμό,» είπε ο Ιάπωνας σχεδιαστής.
Το Nissan GT-R υποδέχτηκε πρόσφατα τη νέα του έκδοση, με το εμβληματικό όχημα να ανανεώνεται για τη χρονιά του 2024. Ο Tamura δεν εστιάζει στους αγώνες, και δεν ενδιαφέρεται να απαντήσει σε ερωτήματα που σχετίζονται με τις επιδόσεις του μοντέλου σε σχέση με supercars άλλων εταιρειών, τα οποία έχουν περάσει ήδη στην επόμενη μέρα της αυτοκίνησης, μέσω του υβριδισμού, όπως για παράδειγμα η McLaren Artura, η Ferrari 296 GTB και η Corvette E-Ray.
Ο κ. Tamura είναι ένας εξαιρετικά αφοσιωμένος συνεργάτης της Nissan, καθώς ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία το 1984, και μεταφέρθηκε μετά από τρία χρόνια στην Autech, θυγατρική της Nissan, που είναι υπεύθυνη για τα πιο «τρελά» Nissan GT-R που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Το 1993, ο Ιάπωνας επέστρεψε στα γνώριμα μονοπάτια της «μαμά» εταιρείας, αυτή τη φορά στο τμήμα οργάνωσης και σχεδιασμού προϊόντων, όπου και κατάφερε να αναλάβει το R34 Skyline GT-R, ως προσωπικό του πρότζεκτ. Το 2006, ονομάστηκε υπεύθυνος του τμήματος προϊόντων, και έκτοτε είναι γνωστός ως ο «πατέρας» του GT-R.
«Κάποιοι άνθρωποι αγαπούν το GT-R. Όμως κάποιοι άλλοι αγαπούν το Z, και κάποιοι άλλοι τα υβριδικά, ενώ κάποιοι άλλοι με τη σειρά τους τα ηλεκτρικά οχήματα, και ούτω καθεξής. Δεν έχει σημασία.
«Το κλειδί βρίσκεται στο να κατανοήσουμε ότι οι λάτρεις της αυτοκίνησης είναι η μειονότητα. Οπότε, ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να έχουμε μία καλή σχέση μεταξύ μας, καλή επικοινωνία, κι ας δουλέψουμε μαζί. Αυτή είναι η θέση μου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για την 'κοινότητα' των σπορ αυτοκινήτων,» κατέληξε ο Tamura.