Με τις Mistral και Bolide, η Bugatti αποχαιρετά οριστικά τον W16, 8λιτρο κινητήρα που καθόρισε ως τώρα τη σύγχρονη ιστορία της, ξεκινώντας από την Veyron.
Έτσι, εγείρονται ερωτηματικά για την επόμενη μέρα της μάρκας, ειδικά με τη συγχώνευση με τη Rimac.
Η Rimac είναι γνωστή για τις αμιγώς ηλεκτροκινήτες κατασκευές της, όμως δύο χρόνια πριν φτάσει να συγχωνευτεί με τη Bugatti, είχε αρχίσει να εξελίσσει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, για το επόμενο -υβριδικό- hypercar της μάρκας, που θα παρουσιαστεί το 2023.
Μιλώντας στο Auto Express, ο CEO Mate Rimac τόνισε πως το νέο μοντέλο της Bugatti δεν θα συνδέεται με οποιονδήποτε τρόπο με τα παλαιότερα:
«Θα είναι κάτι τελείο νέο, οπότε δεν θα μεταφερθεί ούτε βίδα από κάποιο παλαιότερο μοντέλο. Τίποτα δεν θα μεταφερθεί ούτε από τη Chiron, ούτε από τη Nevera. 'Ολα θα είναι ολοκαίνουρια.»
Και έκλεισε εξηγώντας πώς θα διαφέρουν οι δύο μάρκες:
«Bugatti δε σημαίνει μόνο να πηγαίνεις στην όπερα και μετά να φεύγεις για να πιάσεις 400 km/h στο Autobahn. Θα είναι πιο όμορφο [το νέο μοντέλο], με αναλογικούς διακόπτες, λες και έχουμε να κάνουμε με ωρολογοποιία. Σε ό,τι αφορά τη Rimac, θέλουμε να κάνουμε τα μοντέλα της να είναι τρελά, αμιγώς ηλεκτρικά, να ντριφτάρουν με 60 km/h και να αφήνουν ένα τεράστιο σύννεφο καπνού πίσω τους, φουτουριστικά πράγματα.»