Μέχρι και τώρα, η Volkswagen στήριξε ένα μεγάλο μέρος του πλάνου του εξηλεκτρισμού στο επερχόμενο και άκρως πρωτοποριακό Trinity. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία όμως, η κυκλοφορία του Trinity αναμένεται να καθυστερήσει, με την ημερομηνία παρουσίασης να μεταφέρεται από το 2026 στο 2030.
Οι Γερμανοί φαίνεται να διατηρούν αμφιβολίες σχετικά με το αν είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί το νέο εργοστάσιο κοντά στη βάση της εταιρείας στο Wolfsburg για την εξέλιξη του πολυαναμενόμενου Trinity, καθώς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η τεχνολογία που θα το υποστηρίξει δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Αυτό βέβαια, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα της εταιρείας τον περασμένο Μάρτιο, σύμφωνα με τα οποία, η νέα μονάδα παραγωγής είχε πάρει το πράσινο φως, με τις εργασίες ανέγερσης να έχουν προγραμματιστεί για την ερχόμενη άνοιξη.
Η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του ηλεκτρικού μοντέλου-ναυαρχίδα απαιτεί την κάλυψη του κενού που θα δημιουργηθεί, από ένα άλλο μοντέλο, το οποίο θα είναι εξίσου ισχυρό, όσον αφορά τη δημοφιλία και την ικανότητα να ανεβάσει την VW στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου των EV.
Εδώ υπάρχουν δύο εναλλακτικές: Το Golf, για το οποίο ο κατασκευαστής είχε δηλώσει ότι έχει ενδοιασμούς σχετικά με το αν θα πρέπει να λάβει 9η γενιά, και το Tiguan, το οποίο μόλις ανανεώθηκε με την 9η γενιά του. Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, το εν λόγω EV θα καταφτάσει στην αγορά μέχρι το 2026, παίρνοντας έτσι τη θέση του Trinity.
Το ηλεκτρικό όχημα της VW πιθανώς να βασιστεί στην ανανεωμένη πλατφόρμα MEB και θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg, το οποίο χρησιμοποιείται για την κατασκευή των ντίζελ και βενζινοκίνητων μοντέλων της.