Σενάρια για τέλος της παραγωγής του Ford Fiesta στα μέσα του 2023


Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Auto Express», η Ford αναμένεται να ανακοινώσει, ακόμα και μέχρι το τέλος της εβδομάδας, το τέλος εποχής της 46χρονης πορείας του επιτυχημένου supermini.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 26/10/2022

Μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής του Ford Mondeo στις 4 Απριλίου του 2022 και την ανακοίνωση ότι το Ford Focus θα σταματήσει να κατασκευάζεται το 2025, δεν αποκλείεται να πέσουν «τίτλοι τέλους» και για άλλο ένα μοντέλο της Ford.

Πρόκειται για το απόλυτα πετυχημένο Ford Fiesta, το οποίο, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Auto Express», αναμένεται να ολοκληρώσει την πορεία του πιθανότατα στα μέσα του 2023. Οι Βρετανοί επισημαίνουν ότι στηρίζουν την πληροφορία τους σε «φήμες», ωστόσο εμφανίζονται πεπεισμένοι ότι η σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία δεν αποκλείεται να προκύψει ακόμα και εντός της τρέχουσας εβδομάδας!

Το Auto Express αναφέρει στο δημοσίευμά του ότι επικοινώνησε με τη Ford ζητώντας ένα σχόλιο για το θέμα και η απάντηση που έλαβε ήταν η ακόλουθη: «Επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας για την ταχύτερη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και επομένως επανεξετάζουμε το χαρτοφυλάκιο των οχημάτων μας σύμφωνα με την επιχειρηματική μας στρατηγική. Δεν σχολιάζουμε εικασίες και θα μοιραστούμε περισσότερες πληροφορίες τους επόμενους μήνες».

Η Ford έχει ήδη σταματήσει την 3θυρη έκδοση του Fiesta και έχει ανακοινώσει ότι το Puma θα είναι πλήρως ηλεκτρικό μέχρι το 2024 και θα «δανειστεί» εξαρτήματα από τα ηλεκτρικά van Transit Courier και Torneo Courier, προκειμένου να συγκρατηθεί η τιμή του σε χαμηλά επίπεδα. Πρόκειται να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κραϊόβας στη Ρουμανία, εκεί όπου παράγονται τα επαγγελματικά αυτοκίνητα της φίρμας.

Παρά το γεγονός ότι το θερμικό Puma χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα Global B Small Car με το Fiesta, το Auto Express υποστηρίζει ότι δεν αναμένεται να έχει ανάλογη τύχη παραμένοντας ως EV. Το αυξημένο κόστος παραγωγής των μικρών αυτοκινήτων, ιδίως σε ηλεκτρική έκδοση, με το μικρό περιθώριο κέρδους, αλλά και οι μειωμένες πωλήσεις τους, σε σχέση με τα SUV, φαντάζουν ως οι πιο σημαντικοί λόγοι για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, η πορεία της Ford προς την ηλεκτροκίνηση, περιλαμβάνει τη μετατροπή του εργοστασίου της στην Κολωνία - όπου κατασκευάζεται επί του παρόντος το Fiesta - σε μονάδα παραγωγής EV, με αποτέλεσμα το supermini να μείνει χωρίς στέγη.

Μένει να αποδειχθεί, σε πρώτη φάση τις αμέσως προσεχείς μέρες, αν όντως η 46χρονη πορεία του Ford Fiesta, με τις 7 γενιές, θα ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος.

Πηγή: Auto Express