Το Dodge Challenger φτάνει στο τέλος της ζωής του, τουλάχιστον στην τωρινή μορφή του, με την κυκλοφορία της τελευταίας έκδοσής του να καθυστερεί λόγω προβλημάτων στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Όταν το διάστημα 2013-2015 οι άνθρωποι της Dodge έψαχναν έναν τρόπο να φρεσκάρουν το μοντέλο, μία από τις ιδέες που έπεσε τότε στο τραπέζι είναι το νέο Challenger να βασιστεί στην πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo.
Αυτό θα ήταν εφικτό τότε, καθώς η Dodge ανήκε στον όμιλο της Fiat Chrysler Automobiles, κι είχε πρόσβαση στις τεχνολογίες της ιταλικής μάρκας.
Αυτό αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Autoline Network Podcast ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Tim Kuniskis, που όμως τόνισε πως τελικά δεν επιλέχθηκε αυτή η πλατφόρμα και παρέμειναν σε εκείνη της Chrysler.
«Αν είχαμε επιλέξει την πλατφόρμα Giorgio, θα είχαμε ένα αυτοκίνητο που, ειλικρινά μιλώντας, θα ήταν πιο ελαφρύ και θα είχε καλύτερο χειρισμό,» δήλωσε ο Kuniskis, με τον ίδιο να επισημαίνει πως αν είχαν επιλέξει άλλη πλατφόρμα, θα έφερναν το Challenger πιο κοντά στα «νερά» του Ford Mustang και του Chevrolet Camaro.
«Πρόκειται για φανταστικά αυτοκίνητα αλλά γιατί να θέλουμε να τα βάλουμε μαζί τους στο δικό τους πεδίο; Ας μείνουμε σε αυτά που ξέρουμε εμείς, να διαφέρουμε από αυτούς και να πηγαίνουμε αριστερά όταν αυτοί πάνε δεξιά».