Η BMW ανακοίνωσε τη νέα έκδοση της Z4, η οποία θα ονομάζεται Z4 LCI (Life Cycle Impulse), ονομασία που χρησιμοποιεί η BMW για τα facelift. Θα είναι διαθέσιμη πρώτα online και στη συνέχεια στις αντιπροσωπείες τον Νοέμβριο.
Η BMW Z4 έλαβε το πακέτο M Sport, το οποίο πλέον αποτελεί μόνιμη επιλογή για την έκδοση sDrive30i στον κατάλογο της εταιρείας, με το όχημα να δέχεται αναβαθμίσεις, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στον κινητήρα.
Στο μπροστινό μέρος, η Z4 φέρει τρία τμήματα εισαγωγών αέρα στον προφυλακτήρα, όπως και άλλα μοντέλα της M σειράς. Παρόμοιες λεπτομέρειες έχουν προστεθεί και στο πίσω μέρος, ενώ το πλαϊνό φέρει και αυτό νέες εισαγωγές αέρα, καθώς και τροχούς M 19 ιντσών, οι οποίοι είναι ειδικά σχεδιασμένοι για το roadster.
Εκτός αυτού, νέες χρωματικές επιλογές έχουν προστεθεί, με τους χρωματισμούς Thundernight metallic, Portimao Blue metallic, και Skyscraper Grey metallic να είναι για πρώτη φορά διαθέσιμοι, όπως και τα ειδικά φώταM Shadowline, τα οποία έρχονται πλέον ως προεραιτική επιλογή.
Όσον αφορά το εσωτερικό, το πακέτο M Sport προσφέρει στην Z4 sDrive30i χαρακτηριστικά όπως αγωνιστικά καθίσματα, αλλά και δερμάτινο τιμόνι και πεντάλ της σειράς M. Η BMW έχει επενδύσει την καμπίνα της νέας Z4 με δέρμα SensaTec.
Ένας εξακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 3,0 L τροφοδοτεί την M40i, αποδίδοντας 344 PS και 500 Nm ροπής. Οι εκδόσεις sDrive30i και sDrive20i τροφοδοτούνται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα της BMW, χωρητικότητας 2,0 L, ο οποίος προσφέρει 261 PS και 400 Nm ροπής στην πρώτη, και 199 PS και 320 Nm ροπής στη δεύτερη, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με φήμες, η BMW σκόπευε να αποσύρει την Z4 από τον κατάλογό της, καθώς οι πωλήσεις του μοντέλου δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, όμως οι Βαυαροί δηλώνουν ευχαριστημένοι με τις 55.000 πωλήσεις που κατάφερε να καταγράψει από την κυκλοφορία του μοντέλου το 2020.
Όσον αφορά το κόστος, το βασικό μοντέλο θα ανέρχεται στα 55.000 ευρώ, ενώ η M40i έκδοση θα ξεκινά από τα 63.300 ευρώ.