Μετά την Peugeot και τη Renault ήρθε η σειρά μίας ακόμα γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αλλάξει το λογότυπο αντλώντας την έμπνευσή της από το παρελθόν και συγκεκριμένα από το πρώτο σήμα που χρησιμοποίησε η εταιρεία πριν από 103 χρόνια.
Όπως ενημερώνει η Citroen το νέο logo σηματοδοτεί την εξέλιξη της μάρκας και θα κάνει ντεμπούτο σε ένα οικογενειακό πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στα τέλη Σεπτεμβρίου ενώ θα ακολουθήσουν σταδιακά τους επόμενους μήνες όλα τα μοντέλα στη γκάμα της.
Αυτή είναι η 10η αλλαγή σήματος που κάνει η εταιρεία από τη στιγμή που ιδρύθηκε και πρωταγωνιστικό ρόλο έχει αναμενόμενα το διπλό σιρίτι. Αυτή η επιλογή έγινε από τον ιδρυτή Andre Citroen μετά από επίσκεψη που έκανε στην Πολωνία το 1890 και ήρθε επαφή με ένα μηχάνημα το οποίο του θύμιζε τα σιρίτια που έχουν ως σήμα οι στρατιωτικοί στις στολές τους.
Έτσι όταν αποφάσισε να στήσει τη δική του επιχείρηση το 1919 είχε ήδη “κλειδώσει” στο μυαλό του το σήμα που θα την συνοδεύσει.
Από την πρώτη εμφάνιση μέχρι και σήμερα τα σιρίτια έχουν δεχθεί πολλές “μεταλλάξεις” αλλά πάντα αποτελούσαν τη “Ακρόπολη” της εταιρείας την οποία δεν θέλησαν να αποχωριστούν ούτε στην τελευταία παρέμβαση τους οι Γάλλοι designers.
Στην τελευταία εκδοχή του βλέπουμε τα σιρίτια κεντρικά τοποθετημένα μέσα σε ένα οβάλ πλαίσιο που ενώνεται με τις άκρες τους. Η Citroen τονίζει πως η νέα εταιρική ταυτότητα τονίζει την επιτάχυνση με την οποία θέλει να εισέλθει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, χωρίς την ίδια στιγμή να χάνεται το DNA και οι αξίες που τη συνοδεύουν όλα αυτά τα χρόνια.