Πριν απo λίγες ημέρες η Bugatti παρουσίασε το τελευταίο της αριστούργημα, τη Mistral, που αποτελεί την ανοιχτή έκδοση της Chiron, ενώ την ίδια στιγμή γράφει τον επίλογο για τον θρυλικό W16 κινητήρα που βγαίνει στη... σύνταξη.
Λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη αποκάλυψη το αμερικανικό Car and Driver είχε την ευκαιρία να τα πει από κοντά με τον σχεδιαστή της, Jascha Straub, στο Bugatti Château στη Γαλλία, όπου αποκάλυψε πρόωρα το πρωτότυπο mock-up του μοντέλου, τονίζοντας κάποια ξεχωριστά στοιχεία που φέρει στον σχεδιασμό του.
H θέα προς τον ουρανό
Το πρώτο στοιχείο που χαρακτηρίζει τη Mistral είναι φυσικά η απουσία οροφής. Μάλιστα, η Bugatti στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα δεν συμπεριέλαβε καμία με την οροφή τοποθετημένη και προφανώς κάτι κρύβεται πίσω από αυτή την επιλογή. “Θα υπάρχει μία αναδιπλούμενη οροφή η οποία θα χρησιμοποιείται μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις. Θέλαμε ένα πραγματικό roadster και αυτό φυσικά δεν διαθέτει οροφή”, δήλωσε ο Straub αποκαλύπτοντας την ίδια στιγμή πως ο σχεδιασμός αυτού του τύπου αμαξώματος δεν ήταν καθόλου εύκολη διαδικασία, αφού έδωσαν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια ώστε η Mistral να έχει τη μέγιστη απόδοση στον αεροδυναμικό τομέα και να μπορεί να πετύχει υψηλές ταχύτητες. Μια λύση τύπου “Targa” δεν θα είχε τα επιθυμητά αποτελέσματα ενώ την ίδια στιγμή θα "παραμόρφωνε" τη σχεδιαστή γραμμή που χαρακτηρίζει τη Bugatti.
Ο αναλλοίωτος χαρακτήρας
Η σχεδιαστική γραμμή της Bugatti αποτελεί την... Ακρόπολη της φίρμας και οι designers έχουν πάντα αυτή ως βάση κάθε φορά που πιάνουν το πενάκι για να αποτυπώσουν ένα νέο μοντέλο. Είναι ένα από τα πλέον σημαντικά σημεία κάθε αυτοκινήτου και καθορίστηκε από τον ιδρυτή Ettore Bugatti σε αριστουργήματα του Μεσοπολέμου, όπως την Type 41 και την Type 57. Προκειμένου να διατηρηθεί αυτή η γραμμή σχεδιάστηκε από την αρχή ένα ιδιαίτερο παρμπρίζ που έχει "δανειστεί" στοιχεία από την Bolide αλλά και τη -μία και μοναδική- La Voiture Noire.
Η “οικεία” μάσκα
H μάσκα, σε σχήμα πετάλου, "φωνάζει" από μακριά ότι έχουμε να κάνουμε με μία Bugatti, αφού έχει χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από προτάσεις των Γάλλων. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που βλέπει κανείς στην μπροστινή όψη έχουν μια πιο ριζοσπαστική προσέγγιση με τη σχεδιαστική τους προέλευση να εντοπίζεται στις Divo και La Voiture Noire. Το σύνολο "δένει" με τα εντυπωσιακής σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα που είναι χωρισμένα σε τέσσερις παράλληλες λωρίδες που μεγαλώνουν σε μήκος όσο κατεβαίνουν προς το έδαφος.
Η εντυπωσιακή πίσω όψη
Ένα από το πιο ξεχωριστά και συνάμα εντυπωσιακά σημεία της Mistral. Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν έναν ιδιαίτερο “X” σχηματισμό και αγκαλιάζουν την επωνυμία που βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο. Η εικόνα συμπληρώνεται ιδανικά με τις τέσσερις, κεντρικά τοποθετημένες, απολήξεις του συστήματος εξάτμισης αλλά και το τζάμι που επιτρέπει την οπτική επαφή με τον απερχόμενο W16 κινητήρα.
Το γνώριμο εσωτερικό με την κρυφή λεπτομέρεια
Η καμπίνα δεν φέρει πολλές διαφορές από αυτή που συναντάμε στην "κλειστή" Chiron και αυτό που σίγουρα την κάνει να ξεχωρίζει, τουλάχιστον στις φωτογραφίες της παρουσίασης, είναι ο κίτρινος-μαύρος συνδυασμός που ήταν ο αγαπημένος του Ettore Bugatti.
Την ίδια στιγμή υπάρχει και ένα κρυφό στοιχείο και είναι τοποθετημένο στον επιλογέα των ταχυτήτων. Εκεί, μέσα σε ένα κομμάτι γυαλί, βρίσκεται ένα μικροσκοπικό γλυπτό ενός ελέφαντα που χορεύει και το οποίο είχε σχεδιάσει ο αδελφός του Ettore, ο Rembrandt, Είναι ο ίδιος ελέφαντας που κοσμούσε το μπροστινό μέρος της Bugatti Royale.
Πηγή: caranddriver.com