Για άλλους είναι απλά ένα παιδικό παιχνίδι, ωστόσο η κρυστάλλινη σφαίρα, ως σύμβολο διορατικότητας, χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες από οραματιστές και μέντιουμ για να προβλέψει το μέλλον.
Δεν ξέρουμε αν στην Peugeot θέλησαν να… οραματιστούν πόσο μεγάλη απήχηση θα έχει το νέο 408, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, ωστόσο η επιλογή που έκαναν για να διαφημίσουν ακόμα περισσότερο το μοντέλο στην Γαλλία - αλλά και σε όλο τον κόσμο - ήταν ξεχωριστή. Ισως και περισσότερο από τη σχεδίαση του αυτοκινήτου, που «παντρεύει» τα fastback με τα SUV.
Οι Γάλλοι, λοιπόν, έβαλαν το νέο τους δημιούργημα σε μουσείο. Για την ακρίβεια στο μουσείο τέχνης Louvre-Lens, που βρίσκεται στην πόλη Lens, περίπου 200 χιλιόμετρα βόρεια του Παρισιού. Αλλά δεν το έβαλαν σε μια «οποιαδήποτε» αίθουσα, ανάμεσα σε διάφορα άλλα εκθέματα. Το έβαλαν σε περίοπτη θέση, έξω από την είσοδό του και όχι απλά σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, αλλά μέσα σε μία σφαίρα!
Μία μεγάλη, διάφανη, σφαίρα, φιλοξενεί στο εσωτερικό της το 408 και το περιστρέφει, προκειμένου να το προβάλει στους επισκέπτες από κάθε πιθανή γωνία.
Η υλοποίηση του σχετικού εγχειρήματος προέκυψε από μία ταλαντούχα ομάδα καλλιτεχνών, μηχανικών και τεχνικών από το παρισινό δημιουργικό στούντιο Superbien. Αυτή η εξειδικευμένη ομάδα στον σχεδιασμό πρωτότυπων εγκαταστάσεων δημιούργησε τη μοναδική κατασκευή.
«Μας άρεσε πολύ η ιδέα αυτού του έργου τέχνης, το οποίο είναι πρωτότυπο και όμορφο και αναδεικνύει πλήρως το νέο μας μοντέλο. Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του νέου μας μοντέλου έχει τύχει θετικής αποδοχής από αρκετό κόσμο ο οποίος ήδη το έχει γνωρίσει. Πλέον, παρουσιάζεται με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο στον υπέροχο και μοντέρνο περιβάλλοντα χώρο του Louvre-Lens», επεσήμανε η CEO της Peugeot, Linda Jackson.
«Η Peugeot κινείται και καινοτομεί σε όλους τους τομείς. Η διάφανη σφαίρα, που σχεδιάστηκε για το νέο Peugeot 408, αναδεικνύει τη γοητεία του μοντέλου από κάθε γωνία. Η δημιουργία αυτή είναι απολύτως σύμφωνη με την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας της μάρκας», σχολίασε από την πλευρά του ο διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της εταιρίας, Phil York.






ΔΗΜΟΦΙΛΗ





