Σχεδόν μια τριετία μετά το λανσάρισμα του Peugeot 208 και της δεύτερης γενιάς του 2008 η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά σε μια μικρή, αλλά ιδιαίτερα σημαντική, αλλαγή στο εσωτερικό τους.
Αυτή αφορά τον επιλογέα ταχυτήτων ο οποίος αφαιρείται με τη μορφή που γνωρίζαμε και τη θέση του παίρνει ένας νέος, πιο εργονομικός και καλαίσθητος που έρχεται να "κουμπώσει" με τη συνολική σχεδίαση της κονσόλας.
Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως ο designάτος λεβιές μάς χαιρετάει και πλέον οι σχέσεις θα επιλέγονται από ένα πάνελ που θα ενσωματώνει διαφορετικά κουμπιά και θα απελευθερώνει τον χώρο ανάμεσα στα καθίσματα της πρώτης σειράς.
Αυτή η αλλαγή δεν αφορά μόνο τα μοντέλα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο (EAT8) αλλά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα e-208 και e-2008. Αυτά τα κουμπιά θα είναι:
- R-Reverse: Θα ενεργοποιεί την όπισθεν
- Ν-Neutral: Θα ενεργοποιεί τη “νεκρά”
- D-Drive: Θα επιλέγει αυτόματα τις 8 σχέσεις του κιβωτίου ανάλογα με το οδηγικό προφίλ που έχει ορίσει ο οδηγός.
- P-Park: Θα επιλέγεται όταν το αυτοκίνητο σταθμεύει
- Μ-Manual: Θα υπάρχει μόνο στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει σχέσεις χειροκίνητα με τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Στην περίπτωση των ηλεκτρικών εκδόσεων στη θέση του κουμπιού M βρίσκεται το κουμπί Β (Brake). Όταν είναι επιλεγμένο το αυτοκίνητο θα επιβραδύνει μόνο του από τη στιγμή που το πόδι αφήνει το δεξί πεντάλ, πετυχαίνοντας υψηλότερα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας από το σύστημα πέδησης.
Μάλιστα, η Peugeot αναφέρει πως τα αυτοκίνητα θα είναι σε θέση να κρατάνε στη μνήμη τους τη συγκεκριμένη επιλογή. Έτσι δεν θα χρειάζεται να τη σετάρει ξανά ο οδηγός κάθε φορά που θα μπαίνει στο αυτοκίνητο και θα το βάζει σε λειτουργία.
Πηγή: Stellantis