Στην Ιαπωνία τις τελευταίες ώρες έχουν εμφανιστεί και σειρά δημοσιευμάτων που θέλουν την Toyota να έχει πάρει την απόφαση να μεταφέρει το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο που θα «φοράει» η νέα GR Corolla και στο GR Yaris.
Όπως αναφέρει το Car Watch, το κιβώτιο έχει ήδη τεσταριστεί στο πλαίσιο του Gazoo Rally Challenge ώστε οι Ιάπωνες να το τρέξουν στα όριά του και να εντοπίσουν τα τρωτά σημεία που χρήζουν βελτίωσης.
Το στοιχείο, ωστόσο, που έχει τη δική του σημασία εντοπίζεται στην αναφορά ότι το κιβώτιο δεν θα είναι DCT, που βλέπουμε συνήθως στα αυτοκίνητα με υψηλές επιδόσεις, αλλά θα έχει μετατροπείς ροπής (torque converter) κάτι που σημαίνει ότι η Toyota θα ακολουθήσει τη «συνταγή» της BMW.
Παρόλο που πίσω από το τιμόνι θα υπάρχουν paddles που θα δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, οι μηχανικοί της Toyota αναφέρουν πως η επιλογή "D" θα είναι εξίσου διασκεδαστική και θα μπορεί να καλύψει την ανάγκη για σβέλτη οδήγηση χωρίς να θυσιάζεται η κατανάλωση καυσίμου.
Κάποιες τροποποιήσεις θα υπάρξουν και στο μέρος της κονσόλας που θα φιλοξενήσει τον νέο λεβιέ ενώ ενδέχεται να δούμε μεγαλύτερους αεραγωγούς στο μπροστά μέρος ώστε να επιτυγχάνεται μία αυξημένη εισαγωγή αέρα στο σύστημα ψύξης του κιβωτίου.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν θα υπάρξουν αλλαγές, με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1.6 λίτρου να συνεχίσει να βγάζει στην άσφαλτο μέσω των τεσσάρων τροχών τους 261 ίππους.
H λογική λέει πως η νέα έκδοση, η οποία αναμένεται να εμφανιστεί το 2024, θα τοποθετηθεί πάνω από την τρέχουσα με το χειροκίνητο 6άρι όπου στην Ελλάδα η αρχική τιμή ορίζεται στις 43.670€.
Πηγή: Car Watch