Μπορεί για πολλούς η προσθήκη ενός νέου χρώματος στις επιλογές μιας αυτοκινητοβιομηχανίας να ακούγεται κάτι απλό. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι εντελώς διαφορετική αφού μία εταιρία μπορεί να χρειαστεί έως και 4 χρόνια (!) προκειμένου να ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που θα πιστοποιήσουν ότι ο νέος χρωματισμός είναι «ΟΚ» για να προστεθεί στην διαδικασία της παραγωγής..
Η αποκάλυψη ήρθε μέσα από την designer Daniela Milosevic η οποία εργάζεται στον τομέα Χρωμάτων και Επενδύσεων στο Κέντρο Ανάπτυξης της Porsche, στο Βάισαχ. H Milosevic, μιλώντας στο επίσημο site της γερμανικής εταιρίας, δήλωσε πως το πιο δύσκολο κομμάτι στη δουλειά της έχει να κάνει με το πόσο δημοφιλές και μοντέρνο θα είναι ένα χρώμα αρκετά χρόνια μετά την πώληση μιας Porsche. Την ίδια στιγμή θα πρέπει το χρώμα που θα επιλέξει με την ομάδα της να περάσει μια σειρά από tests και να αποδείξει ότι μπορεί να κρατήσει τη ζωντάνια του για καιρό.
«Χρησιμοποιούμε την εσωτερική διακόσμηση ενός αυτοκινήτου σαν πηγή έμπνευσης. Η μόδα αλλάζει γρήγορα. Την ίδια στιγμή όμως οι πελάτες μας αγοράζουν έναν καναπέ και τον διατηρούν για αρκετά χρόνια. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με ένα αυτοκίνητο» δήλωσε η σχεδιάστρια της Porsche η οποία στη συνέχεια αποκάλυψε πως το τμήμα της βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το τμήμα της εσωτερικής διακόσμησης προκειμένου να προχωράνε από κοινού και να επιτυγχάνεται ένας αρμονικός συνδυασμός «μέσα-έξω».
Από τη στιγμή που η Milosevic προτείνει έναν νέο χρωματισμό δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει έγκριση αν δεν περάσουν τουλάχιστον 3-4 χρόνια. Σε αυτή την περίοδο γίνονται μια σειρά από tests με πρώτο και σημαντικότερο την αντοχή στον ήλιο. Αυτή η δοκιμασία πραγματοποιείται σε μικρά αντίγραφα που θυμίζουν την 911 και τα οποία έχουν δεχτεί τη βαφή με το προτεινόμενο χρώμα.
Στη συνέχεια ταξιδεύουν στη Florida και… λιάζονται για καιρό ώστε να παρατηρηθούν οι επιδράσεις του ήλιου πάνω τους. Παράλληλα, γίνονται tests για την αντοχή σε θαλασσινό αλάτι, φωτιά αλλά και σε χτυπήματα από πέτρες. Αν μπορέσει το χρώμα να περάσει με επιτυχία όλες τις δοκιμασίες τότε ανάβει «πράσινο» και σύντομα γίνεται διαθέσιμο για τους νέους αγοραστές.