Η τρέχουσα γενιά του GT-R βρίσκεται στην παραγωγή από το 2007, με τη Nissan να προχωρά σε βελτιώσεις ανά τα χρόνια, χωρίς όμως να παρεκκλίνει από τη βασική φιλοσοφία του μοντέλου.
Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida, μιλώντας στο Autocar αποκάλυψε πως η εταιρεία εξετάζει τον εξηλεκτρισμό του GT-R νέας γενιάς:
«Κοιτάμε πώς μπορούμε να προσθέσουμε το ηλεκτρικό στοιχείο. Το Z είναι το αυτοκίνητο για εκείνους που τους αρέσουν τα sports cars. Το GT-R είναι ένα επαγγελματικό μοντέλο και πρέπει να το προσέξουμε για το μέλλον.»
Αυτή τη στιγμή, στην καρδιά του R35 βρίσκεται ο VR38DETTT V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων, αλλά δεν είναι γνωστό αν θα διατηρηθεί αυτό το θερμικό μοτέρ και θα προστεθεί ένας ηλεκτροκινητήρας, ή αν η εταιρεία θα επιλέξει να κινηθεί με τελείως διαφορετικό concept.
Υπάρχει και το στοιχείο του σχεδιασμού, με το R36 να φέρει κάποια στοιχείο συνυφασμένα με το GT-R, αν και θα διαφοροποιηθεί από τις προηγούμενες γενιές, με τον επικεφαλής σχεδιασμού Alfonso Albaisa να το αποδίδει αρκετά παραστατικά:
«Δε το αφορά [σ.σ. το GT-R] τι κάνει κάθε άλλο supercar στον πλανήτη. Λέει 'είμαι το GT-R, είμαι ένα τούβλο, πιάστε με'. Είναι το πιο γρήγορο τούβλο του κόσμου, στην πραγματικότητα. Και όταν ετοιμάζω τα σχέδιά μου για το νέο μοντέλο, σκέφτομαι: 'λιγότερα φτερά, περισσότερο τούβλο'.»