Στον απόηχο της γνωστοποίησης της Mitsubishi για τα σχέδιά της για συμμετοχή στους αγώνες του Group B, που έγινε πρόσφατα, το δεύτερο κεφάλαιο της ιστορίας, αφορά την «πολιτική» έκδοση του αυτοκινήτου. Οι αποκλειστικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το Auto Express, απεικονίζουν το μοντέλο Starion που έχει κίνηση στον πίσω άξονα και προοριζόταν για τον δρόμο.
Όπως είχαμε αναφέρει πριν από λίγες μέρες μόλις, το πλάνο μιλούσε για 200 μονάδες, οι οποίες θα εξελίσσονταν από την ομάδα της Ralliart στη Μεγάλη Βρετανία, υπό την καθοδήγηση του πρώην οδηγού Andrew Cowan και του πρώην τεχνικού της Audi, Alan Wilkinson.
Σύμφωνα με το Auto Express, η έκδοση δρόμου του Starion θα χρησιμοποιούσε έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που θα απέδιδε γύρω στους 350 ίππους. Στην κατασκευή του αμαξώματος θα γινόταν χρήση ανθρακονημάτων και Kevlar και το βάρος θα ξεπερνούσε οριακά τα 1.000 κιλά. Στις σκέψεις των κατασκευαστών υπήρχε και μία πιο καυτή έκδοση του μοντέλου που θα ονομαζόταν Evolution και θα εξοπλιζόταν με υπερκυβισμένο κινητήρα 2,14 λίτρων.
Εμφανισιακά, το αγωνιστικό Starion θα διέθετε σε σχέση με τη συμβατική και πισωκίνητη έκδοση του μοντέλου, διπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα και όχι pop-up. Αν και το Starion 4WD παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 1984, το project δεν είχε συνέχεια, αφού το Group B θα ακυρωνόταν, μετά από θανατηφόρα ατυχήματα.