Ένα από τα βασικότερα ζητήματα για τη μετάβαση από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε εκείνα που είναι αμιγώς ηλεκτρικά, είναι η αυτονομία αυτών των οχημάτων.
Η Page-Roberts, μία start-up με έδρα το Λονδίνο, υποστηρίζει πως έχει βρει τη λύση σε αυτό το θέμα.
Αντί να τοποθετήσει το σύνολο των μπαταριών που τροφοδοτούν τους τροχούς του αυτοκινήτου χαμηλά, στο πάτωμά του, η Page-Roberts τις βάζει κάθετα, στο κέντρο της καμπίνας των επιβατών, ανάμεσα στα εμπρός και πίσω καθίσματα.
Οι πίσω θέσεις γυρνούν ανάποδα, με πλάτη στις μπροστά, αλλά η εταιρεία διατείνεται πως αυτή η διάταξη «θα βελτιώσει τον σχεδιασμό, την εμπειρία και τα κατασκευαστικά έξοδα των ηλεκτρικών οχημάτων,» κατά 36%.
Σύμφωνα με το Autocar, που κι αυτό με τη σειρά του επικαλείται πηγές της Page-Roberts, «το αυτοκίνητο έχει τη δυναμική να κινηθεί κατά 30% περισσότερο σε μία φόρτιση, ή να χρησιμοποιήσει μία μικρότερη μπαταρία για να έχει την ίδια αυτονομία με μία μεγαλύτερου μεγέθους».
Ένα μειονέκτημα που θα μπορούσε να προκύψει είναι το υψηλότερο κέντρο βάρους, με την εταιρεία όμως να δηλώνει ότι αυτό δεν θα είναι ζήτημα αν η μπαταρία δεν ξεπερνά τις 75 kWh.