Αυτή είναι η πρώτη φορά που έρχονται στο φως, τα σχέδια της Mitsubishi που είχε για συμμετοχή στους αγώνες ράλι του Group B. Με το εικονιζόμενο Starion 4WD, το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί με αξιώσεις, όπως λένε, το Audi Quattro και το Ford RS2000 της εποχής.
Τα πλάνα της περιόδου μιλούσαν για 200 μονάδες, οι οποίες θα εξελίσσονταν από την ομάδα της Ralliart στη Μεγάλη Βρετανία, υπό την καθοδήγηση του πρώην οδηγού Andrew Cowan και του πρώην τεχνικού της Audi, Alan Wilkinson.
Το τετρακίνητο αυτοκίνητο θα χρησιμοποιούσε έναν 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος θα είχε υπερκυβιστεί στα 2.140 κ.εκ., για να αποδίδει γύρω στους 350 ίππους, ενώ το βάρος του αμαξώματος με εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και kevlar, θα περιοριζόταν στα 1.000 κιλά. Με αυτά τα νούμερα σίγουρα θα ήταν ανταγωνιστικό του μεγαλύτερου Quattro, αλλά και του Peugeot 205 Turbo 16, που εμφανίστηκε στα μέσα του 1985.
Η μεγαλύτερη διαφορά στο αισθητικό μέρος που θα είχε το αγωνιστικό Starion, σε σχέση με τη συμβατική και πισωκίνητη έκδοση του μοντέλου είναι τα διπλά στρογγυλά φωτιστικά σώματα, σε αντίθεση με τα pop-up.
Αν και το Starion 4WD υπήρξε σε πρωτότυπη μορφή το 1984, το project για συνέχεια τελείωσε άδοξα, αφού το Group B θα ακυρωνόταν το 1986. Παρ’ όλα αυτά, οι γνώσεις και οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι μηχανικοί της Mitsubishi δεν πήγαν χαμένες.
Μαζί με την Ralliart κατάφεραν τα επόμενα χρόνια να κατασκευάσουν το Galant VR-4 για το Group A, που πέτυχε τις πρώτες νίκες για την εταιρεία στο WRC και λίγο αργότερα το Lancer Evo, που με τον εκπληκτικό Tommi Makinen κατέκτησαν το πρωτάθλημα το 1998.