Κρίνοντας από την εξωτική Sian πέρυσι (και πολύ πιο πρόσφατα από την αποκάλυψη της Sian Roadster), η Lamborghini εισέρχεται και αυτή στην ηλεκτρική εποχή. Ίσως όχι με την ορμή της Lotus (βλέπε Evija) αλλά σίγουρα με σταθερά βήματα. Τι θα πρέπει να περιμένουμε όμως στο άμεσο μέλλον, με δεδομένο ότι προετοιμάζεται ο διάδοχος της Aventador;
Σύμφωνα με μία συνέντευξη που έδωσε στο Motor Trend ο Giovanni Perosino, chief commercial officer της εταιρίας, πολλά. Το πρώτο και κυριότερο στοιχείο είναι ότι σε μία εποχή που ο πυρετός των εκπομπών CO2 «αποκεφαλίζει» σχεδόν όλους τους υψηλού κυβισμού κινητήρες, η Lamborghini θα παραμείνει πιστή στη φιλοσοφία των V12. Αυτό κάνει τη διάδοχο της Aventador ακόμα πιο ξεχωριστή, καθώς δεν είναι μόνο η ισχύς αλλά επίσης ο ήχος και το δέος που μπορεί να προκαλέσει στον οδηγό ένα τέτοιο σύνολο.
Μία δεύτερη και εξίσου ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι ότι η εταιρία δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει υπερπυκνωτή, στην προκειμένη περίπτωση, όπως έκανε και με τη Sian. Το σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση είναι ότι ο διάδοχος της Aventador δεν είναι τόσο ξεχωριστός, οπότε οι ιδιοκτήτες του θα θέλουν να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα στο δρόμο με αυτό και άρα χρειάζεται κάτι πιο πρακτικό. Αφού λοιπόν αποκλείουμε το mild hybrid σύστημα που ήδη έχει παρουσιάσει, η μόνη λογική υπόθεση είναι πως η φίρμα έχει στα σκαριά ένα νέο υβριδικό σύνολο, πιθανά πιο ικανό από το πρώτο της, ώστε να μπορεί να βοηθήσει λίγο και στον περιορισμό των ρύπων. Τώρα το αν πρόκειται για ένα κλασικό υβριδικό ή για κάτι που θα μπαίνει και στην πρίζα, ο καιρός θα το δείξει.