Κατά καιρούς ακούγονται φήμες και δημοσιεύονται φωτογραφίες για λάστιχα χωρίς αέρα αλλά στην πορεία κάπου το ζήτημα χάνεται και πρόοδο μηδέν. Τώρα όμως η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική καθώς η γαλλική Michelin και η αμερικάνικη GM συνεργάζονται για την ανάπτυξη τοu UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System)(,
Το UPTIS είναι ένα λάστιχο χωρίς αέρα, το οποίο μέσα στο χρόνο θα ξεκινήσει να δοκιμάζεται στο δρόμο τοποθετημένο στο ηλεκτρικό μοντέλο της GM, το Chevrolet Bolt, προκειμένου να προχωρήσει η εξέλιξή του και να παρουσιαστεί πλέον επίσημα το 2024 και να τοποθετηθεί σε μοντέλα της αμερικάνικης πολυεθνικής.'
Τα πλεονεκτήματα των ελαστικών χωρίς αέρα είναι πολλά και ποικίλα. Καταρχήν δεν χρειάζονται ελέγχους της πίεσής τους και φυσικά ούτε αισθητήρες για το σκοπό αυτό, ενώ και η συντήρησή τους είναι ουσιαστικά μηδενική. Επίσης δεν ακινητοποιούν το αυτοκίνητο, καθώς ούτε σκίζονται ούτε τρυπούν, ενώ φυσικά κάνουν περιττή και τη ρεζέρβα -κανονική ή ανάγκης- καθώς και τα κιτ επισκευή με τα οποία εξοπλίζονται κάποια αυτοκίνητα.
Το γεγονός ότι καταργούν τη ρεζέρβα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στο βάρος του αυτοκινήτου αλλά και στο κόστος, ενώ ένα ακόμα θετικό στοιχείο είναι πως απελευθερώνεται πολύτιμος χώρος στο πορτμπαγκάζ.