Ποιά εταιρία γκούγκλαραν περισσότερο οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο;


Στον πίνακα που δόθηκε στην δημοσιότητα από μία ασφαλιστική εταιρία βλέπουμε τα γούστα των αγοραστών όπως προκύπτουν από την αναζήτηση μέσω της μηχανής της Google. 
 

  • 4/11/2018

Ο συγκεκριμένος δείκτης μπορεί να μην έχει άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις σε κάθε χώρα, είναι όμως αρκετά ενδεικτικός για την δυναμική μιας μάρκας και προφανώς για τον αντίκτυπό της μέσα στο αγοραστικό κοινό. Η αναζήτηση μέσω της Google δείχνει πολλά για τα γούστα των καταναλωτών ανά τον κόσμο, και η ασφαλιστική εταιρία Veygo ετοίμασε ένα σκίτσο, με τα πιο πολλά χτυπήματα στη μηχανή αναζήτησης ανά χώρα μέσα στο 2017.

Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει ότι η πιο googl-αρισμένη μάρκα στον κόσμο ήταν η Toyota, έχοντας την πρώτη θέση σε 57 από τις 171 χώρες που περιλαμβάνει η έρευνα. Τα "χτυπήματα" ήταν περίπουυ 7,8 εκατομμύρια για την Toyota ανά μήνα, έχοντας την πρώτη θέση σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Νότια Αφρική, η Φινλανδία και οι Φιλιππίνες.

Στην δεύτερη θέση βρίσκεται η BMW όντας πρώτη σε 25 χώρες ενώ πίσω της η Mercedes-Benz που ήταν πρώτη σε 23 χώρες. Ανάμεσα στα παράξενα της έρευνας το γεγονός ότι η Lamborghini τερμάτισε πρώτη σε 12 χώρες μεταξύ των οποίων και η... Βενεζουέλα (αν δεν έχεις να αγοράσεις το ρίχνεις στο... όνειρο). Ενώ και η Tesla βρέθηκε ψηλά, σε 7 χώρες, μεταξύ των οποίων η Κίνα, η Νορβηγία και η Ολλανδία.

Στην άλλη άκρη της λίστας βρίσκονται εταιρίες όπως η Pagani, η Acura ή η Chrysler οι οποίες είχαν ελάχιστες αναζητήσεις μέσα από την Google. Όπως και να έχει πάντως ο "χάρτης" παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δείχνοντας τις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς  αλλά και την παγκόσμια δυναμική των μεγάλων παικτών της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.