Με σήμα κατατεθέν τον περιστροφικό κινητήρα Wankel και την ορίτζιναλ ιαπωνική σπορ σχεδίαση το RX-7 ήταν ένα από τα πιο γνωστά αυτοκίνητα των προηγούμενων δεκαετιών. Είχε όλα τα στοιχεία ενός φτηνού supercar με έναν αποδοτικό κινητήρα Wankel και φυσικά πισωκίνητο στήσιμο.
Το πρώτο RX-7 αντικατάστησε το RX-3. Παρουσιάστηκε το 1978 και είχε έναν περιστροφικό κινητήρα 1,1 lt με δύο ρότορες και ισχύ στα 100 PS. Στη συνέχεια απέκτησε turbo και περισσότερα κυβικά φτάνοντας τα 1.300 cc.
Η 2η γενιά εμφανίσθηκε το 1985 και η 3η το 1992 πρωταγωνιστώντας ακόμη και στο Fast and the Furious. Μέχρι και την τελευταία εκδοχή του 2002 είχε παραχθεί σε συνολικά 811.000 αυτοκίνητα. Αξίζει να δείτε το βίντεο και βάλτε και ήχο για να ακούσετε τον Wankel ανά μοντέλο.