BMW: Πόσο θα αργήσει η οικογένεια «i»


Η βαυαρική εταιρία βρίσκεται σε διαδικασία εσωτερικής διαβούλευσης και brain-storming για να διαπιστώσει πιο μοντέλο θα είναι ιδανικό ως επόμενο της σειράς.

  • 16/3/2015

Μέχρι σήμερα τα πολλά υποσχόμενα μοντέλα «i» της BMW απαριθμούν το i3 και το i8. Σε δηλώσεις στελεχών της εταιρείας στο ελληνικό Car and Driver είχε ειπωθεί ότι «ανάμεσα στο 3 και το 8 υπάρχουν αρκετοί αριθμοί» με άλλα λόγια αρκετά μοντέλα που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν την οικογένεια «i».

Η βαυαρική εταιρεία, λοιπόν, σύμφωνα με τον BMW Group R&D chief Klaus Froehlich, βρίσκεται αυτή την περίοδο σε διαδικασία εσωτερικής διαβούλευσης και brain-storming για να διαπιστωθεί πιο μοντέλο θα είναι ιδανικό ως επόμενο της σειράς, το οποίο όμως θα είναι έτοιμο μετά το 2020!

Ο ίδιος αντέκρουσε τις φήμες που ήθελαν το επόμενο μοντέλο να βασίζεται στην X5 καθώς όπως ανέφερε σκοπός της υπό-μπράντας «i» είναι να παρουσιάσει τεχνολογία αιχμής που θα περάσει κατόπιν στις υπόλοιπες σειρές μοντέλων και όχι το αντίστροφο. Παράδειγμα αυτών είναι το CFRP που χρησιμοποιείται στη σειρά «M» αλλά και στο σύστημα plug-in που από το i3 θα τοποθετηθεί στις σειρές X5, 3 και 4.

Στόχος της BMW είναι να βελτιώσει την τεχνολογία μπαταριών στη χρονική περίοδο μέχρι το 2020 οπότε και θα αυξηθεί η οικογένεια των μοντέλων της σειράς «i».

«Έχουμε μια βελτίωση της τάξης του 20% στην πυκνότητα των μπαταριών τα τελευταία τρία χρόνια οπότε τα i3 και i8 στον πλήρη κύκλο της ζωής τους πρόκειται να βελτιωθούν περισσότερο, έχοντας καλύτερη απόδοση, μεγαλύτερη αυτονομία ή συνδυασμό και των δύο» ανέφερε ο Froehlich.

Ερωτηθείς πάντως αν οι σημερινοί κάτοχοι i3 και i8 θα μπορούν να κάνουν retrofit ο κ. Froehlich απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται καθώς τεχνικά είναι δύσκολο, αλλά είναι πιθανό να πωλούνται τα σημερινά μοντέλα «i» σε χαμηλότερη τιμή και τα βελτιωμένης τεχνολογίας μπαταριών σε υψηλότερη.