H BYD είναι μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείας αυτοκινήτων της Κίνας, με διεθνή αντίκτυπο και εξαγωγές που για το 2025 αναμένεται να αγγίξουν τα 1 εκ. οχήματα. Προσφέρει τόσο υβριδικές, όσο και αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές, με έντονη παρουσία και στην Ελλάδα.
Το Car and Driver ταξίδεψε στην Κίνα και είδε μεταξύ άλλων από κοντά τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, όπως επίσης και την πίστα δοκιμών της στη Zhengzhou, εκεί όπου τεστάρονται τα οχήματα νέας ενέργειας (NEVs).
Εκεί είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με την κ. Stella Li, εκτελεστική αντιπρόεδρο της μάρκας, η οποία απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
Δοθείσης της ευκαιρίας, τη ρωτήσαμε για το ενδεχόμενο η BYD να εμπλακεί στους αγώνες, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων κινεζικών εταιρειών, όπως η Nio, που επί σειρά ετών βρισκόταν στο πρωτάθλημα της Formula E.
«Κοιτάμε τις ευκαιρίες που έχουμε στο motorsport, και εξετάζουμε ποιες θα ήταν συμφέρουσες για την BYD», σχολίασε η κ. Li. «Η BYD θέλει να κατασκευάζει οχήματα με τις δικές της τεχνολογίες, μέσα στην εταιρεία. Αν δείτε τα αυτοκίνητά μας, όπως είναι το U9, είναι πολύ γρήγορο, αλλά φέρνει και νέες τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Είναι σαν ένας κολυμβητής που γράφει ρεκόρ ταχύτητας, αλλά κι ένας παγκοσμίου φήμης δύτης που κερδίζει πρωταθλήματα. Καμία άλλη εταιρεία δεν καταφέρνει να είναι 'πρωταθλήτρια' σε δύο διαφορετικά κατηγορίες, πέρα από τη BYD. Επομένως, αν μπούμε στο motorsport, θα είναι εκεί όπου θα ταιριάζει η φιλοσοφία μας. Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα πού θα είναι αυτό».
Είναι γεγονός πως η BYD, δεδομένης της φύσης των προϊόντων της, αποτέλεσε στόχο της Formula E στο πρόσφατο παρελθόν. Ρεπορτάζ του Sport Business Journal τον Μάρτιο του 2024 ανέφερε πως το πρωτάθλημα ήρθε σε επαφή με την εταιρεία για να ενταχθεί στο grid. Σε πρώτη φάση, η BYD προβλήθηκε μέσω του θεσμού έχοντας παρουσία σε διάφορους αγώνες. Στο e-Prix της Βραζιλίας, για παράδειγμα, οχήματα της BYD χρησιμοποιήθηκαν ως επίσημα αυτοκίνητα της διοργάνωσης, όπως για παράδειγμα το ιατρικό αυτοκίνητο της ομάδας ασφαλείας.
Εφόσον επιλέξει να μπει στο motorsport, η BYD θα μπορούσε να αυξήσει την προβολή της σε αρκετές χώρες, όπως αυτή των ΗΠΑ στην οποία επί του παρόντος δεν έχει εμπορική παρουσία, ενώ οποιαδήποτε διοργάνωση έχει στις τάξεις της την κινεζική μάρκα, αυτομάτως θα βρει πάτημα να αναπτυχθεί στην Κίνα, μία αγορά 1,4 δισ. ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η... παράκαμψη των δασμών για τους Κινέζους κατασκευαστές - Το «παραθυράκι» της BYD
BYD: Στην Τουρκία η παραγωγή του ευρωπαϊκού best-seller των Κινέζων





ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_473985_type13129.jpg)


