Στις 22 Ιουνίου θα λάβει χώρα η Ανάβαση του Pikes Peak, στο Κολοράντο των ΗΠΑ, ο ιστορικός αγώνας ταχύτητας που διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1916. Οι συμμετέχοντες καλύπτουν μια διαδρομή 20 km με 156 στροφές, ξεκινώντας από υψόμετρο 2.800m και φτάνοντας στην κορυφή στα 4.300m.
Σε αυτήν την ανάβαση συμμετέχουν όλων των ειδών τα αυτοκίνητα, από διάφορες κατηγορίες, αλλά ποτέ δεν έχει αγωνιστεί ένα υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο - μέχρι τώρα.
Αυτό θέλει να αλλάξει η Honda, η οποία θα συμμετάσχει με το CR-V e:FVEC, την ηλεκτρική έκδοση του SUV της που τροφοδείται από κυψέλες υδρογόνου.
Οι Ιάπωνες ξέρουν να πρωτοπορούν στο Pikes Peak. Το 1994 είχαν κατακτήσει τη νίκη στην πρώτη χρονιά που υπήρξε κατηγορία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, κατεβαίνοντας με ένα τροποποιημένο Civic, και τώρα θα τρέξουν στην Exhibition Class με το CR-V e:FVEC.
Το αυτοκίνητο έχει δεχθεί τις απαραίτητες αλλαγές για να μπορέσει να τρέξει στον αγώνα, κυρίως σε επίπεδο ασφαλείας, καθώς η Honda θέλησε να κρατήσει το SUV όσο πιο κοντά στο μοντέλο παραγωγής γίνεται.
Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν από το Honda Performance Manufacturing Center (PMC) στο Marysville του Οχάιο με τη βοήθεια της Honda of America Race Team (HART).
Στην «καρδιά» του CR-V e:FVEC βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, ικανός για 176 PS και 311 Nm ροπής, τροφοδοτούμενος από μία μπαταρία 17,7 kWh και δύο υψηλής πίεσης ντεπόζιτα υδρογόνου.
Κι επειδή δεν υφίσταται σημείο ανεφοδιασμού υδρογόνου στην πολιτεία του Κολοράντο, η Honda θα φέρει τη δική της, φορητή μονάδα για να γεμίσει τα δύο ντεπόζιτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Test Drive: Οδηγούμε το Honda Civic Type R λίγο πριν την... τελευταία στροφή (video)
Τέλος εποχής για την Honda - To Civic Type R λέει «σαγιονάρα» και αποχαιρετά την Ευρώπη!
Honda B16: Ο κινητήρας που έγραψε ιστορία με το θαυματουργό VTEC