Το 2026, η Hyundai θα εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με την Genesis, το premium brand της, επεκτείνοντας έτι περαιτέρω το αγωνιστικό της portfolio.
Η Genesis Magma Racing, όπως είναι η επίσημη ονομασία της ομάδας, θα συμμετάσχει στο WEC με την GMR-001, ένα πρωτότυπο κατηγορίας LMDh. Θα συνεργαστεί με την Oreca για το σασί (ήδη προμηθεύει τις Alpine και Acura), όμως το κινητήριο σύνολο θα πρέπει (βάσει κανονισμών) να είναι αποκλειστικά δικής της εξέλιξης και κατασκευής.
Είναι γνωστό εδώ και καιρό πως το μοτέρ που θα τροφοδοτήσει τις προσπάθειες των Κορεάτων θα είναι V8, όμως τώρα έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Σε ένα μακροσκελές κείμενο που δημοσίευσε η Genesis, o Cyril Abiteboul, επικεφαλής της Hyundai Motorsport και κατ'επέκταση team principal της Genesis, αποκάλυψε πως ο κινητήρας θα βασιστεί στο μοτέρ που χρησιμοποιεί η εταιρεία στο WRC, τον υπερτροφοδοτούμενο 1,6L.
«Επιλέξαμε να πάμε με έναν V8, ακριβώς επειδή ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να μην χρειαστεί να επανασχεδιάσουμε έναν κινητήρα από την αρχή και αντ' αυτού να εμπνευστούμε από τον υπάρχοντα κινητήρα του WRC, έναν πολύ ανταγωνιστικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6L με τούρμπο που χρησιμοποιούμε εδώ και αρκετά χρόνια. Πήραμε αυτόν τον κινητήρα και τον κάναμε δύο φορές εν σειρά 4κύλινδρο, πράγμα που μας δίνει έναν V8», εξήγησε ο Abiteboul.
Με αυτό το μοτέρ, η Hyundai έχει τροφοδοτήσει διάφορες γενιές του αγωνιστικού i20, με δύο τίτλους κατασκευαστές, έναν οδηγών και 29 νίκες στο ενεργητικό της.
Μέχρι στιγμής, η Genesis έχει εξασφαλίσει τις υπηρεσίες των Andre Lotterer και Luis Derani, δύο οδηγών με τεράστια πείρα στους αγώνες αντοχής.
Ντεμπούτο θα κάνει στο WEC του χρόνου, και στο πρωτάθλημα της IMSA στις ΗΠΑ το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Ferrari αποκάλυψε τα επίσημα αγωνιστικά 499P που θα τρέξουν στο πρωτάθλημα αντοχής το 2025
Από τον δρόμο στην πίστα: Η Aston Martin Valkyrie των 1.000 PS ρίχνεται στη μάχη του Le Mans (video)
Ford: Επιστρέφει στο WEC το 2027 και βάζει στο «μάτι» τη νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans