Μετά την πρωινή δοκιμασία του Σαββάτου με το πρώτο πέρασμα στη θρυλική Παύλιανη, τις Καρούτες και το Οινοχώρι, τα πληρώματα αναχώρησαν για το δεύτερο loop της ημέρας, δηλαδή για την επανάληψη του πρωινού. Το δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη έφερε τα πάνω κάτω για την Toyota, με δύο από τα αυτοκίνητα της ομάδας να βγαίνουν εκτός στην SS11.
Ο Takamoto Katsuta ήταν ο ταχύτερος μέσα στη διαδρομή για αρκετά χιλιόμετρα και όλα έδειχναν ότι θα έγραφε έναν εξαιρετικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Παύλιανης, όμως δεν κατάφερε να φρενάρει σε μια αριστερή στροφή 600 μέτρα πριν τον τερματισμό και κόλλησε με το μισό του αυτοκίνητο μέσα σε ένα χαντάκι.
Παρά τις προσπάθειες του πληρώματος και των θεατών, ο Ιάπωνας της Toyota δεν κατάφερε να ξεκολλήσει από το σημείο.
?? Katsuta beached ??
He ran wide on a low-speed left hander two corners from the finish and the car is stuck ??#WRC | #AcropolisRally ???? pic.twitter.com/WZWQHiLzcR
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 28, 2025
Επόμενη «πληγή» για ην Toyota ήταν εκείνη του Kalle Rovanpera, ο οποίος βγήκε εκτός στα 13,3 km, όμως κατάφερε να συνεχίσει μετά από περίπου 4:30 λεπτά, πριν ξανασταματήσει οριστικά στα 18,1 km.
SS11 drama for Rovanperä ??#WRC | #AcropolisRally ???? pic.twitter.com/7FZTOSZfIz
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) June 28, 2025
Τον ταχύτερο χρόνο στην SS11 έγραψε ο Ott Tanak, επεκτείνοντας το προβάδισμά του επί του Sebastien Ogier κατά 2,5 sec και πλέον βρίσκεται 35,7 sec μπροστά από τον Γάλλο. Αμφότεροι κατάφεραν να «επιβιώσουν» στη Παύλιανη χωρίς προβλήματα.
Τρίτος συνεχίζει να βρίσκεται ο Adrien Fourmaux, παρά το πρόβλημα που είχε στην SS10. Ο Γάλλος της Hyundai είχε, όμως, ξεζαντάρισμα στο δεύτερο πέρασμα της Παύλιανης, ενώ το ίδιο συνέβη και στους Martins Sesks και Josh McErlean. Ο τελευταίος ανέφερε πρόβλημα και στο χειρόφρενο, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο στις κλειστές στροφές και φουρκέτες.
Ο Τhierry Neuville ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ΕΔ χωρίς κάποιου είδους πρόβλημα, λέγοντας, όμως ότι δεν αισθάνεται τα πόδια του από την υπερβολική ζέστη και δυσκολεύεται να φρενάρει. Με την εγκατάλειψη του Kalle Rovanpera κατάφερε να αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, περνώντας και τον Gregoire Munster, ο οποίος πλέον βρίσκεται έκτος.
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS11:
Θέση | Πλήρωμα | Αυτοκίνητο | Διαφορά |
---|---|---|---|
1 | Tänak Ott - Järveoja Martin | Hyundai i20 N Rally1 | — |
2 | Ogier Sébastien - Landais V. | Toyota GR Yaris Rally1 | +35.7 |
3 | Fourmaux Adrien - Coria A. | Hyundai i20 N Rally1 | +1:48.7 |
4 | Evans Elfyn - Martin Scott | Toyota GR Yaris Rally1 | +2:47.6 |
5 | Neuville Thierry - Wydaeghe M. | Hyundai i20 N Rally1 | +4:08.0 |
6 | Munster Grégoire - Louka Louis | Ford Puma Rally1 | +4:42.1 |
7 | Solberg Oliver - Edmondson E. | Toyota GR Yaris Rally2 | +6:00.2 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Σφοδρό ατύχημα και εγκατάλειψη για τον Γιώργο Αμούτζα (photo)
Το Ράλλυ Ακρόπολις μέσα από τον φακό της Finos Films (video)
Έτσι «σώθηκε» στο... παρά πέντε το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυκλοφορεί το Επίσημο Πρόγραμμα - Πώς θα το προμηθευτείτε δωρεάν
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πώς οι αγώνες αποτελούν παράδειγμα για την οδική συμπεριφορά
Γιατί η Hyundai έχει ανάγκη ένα καλό αποτέλεσμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις