ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS11: Καταστροφή για την Toyota, ακάθεκτος ο Tanak


Η Toyota έχασε δύο από τα τέσσερα πληρώματά της, την ώρα που ο Ott Tanak επεκτείνει το προβάδισμά του επί του Sebastien Ogier.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: Vincent Thuillier / Hyundai Motorsport GmbH
  • 28/6/2025

Μετά την πρωινή δοκιμασία του Σαββάτου με το πρώτο πέρασμα στη θρυλική Παύλιανη, τις Καρούτες και το Οινοχώρι, τα πληρώματα αναχώρησαν για το δεύτερο loop της ημέρας, δηλαδή για την επανάληψη του πρωινού. Το δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη έφερε τα πάνω κάτω για την Toyota, με δύο από τα αυτοκίνητα της ομάδας να βγαίνουν εκτός στην SS11.

Ο Takamoto Katsuta ήταν ο ταχύτερος μέσα στη διαδρομή για αρκετά χιλιόμετρα και όλα έδειχναν ότι θα έγραφε έναν εξαιρετικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Παύλιανης, όμως δεν κατάφερε να φρενάρει σε μια αριστερή στροφή 600 μέτρα πριν τον τερματισμό και κόλλησε με το μισό του αυτοκίνητο μέσα σε ένα χαντάκι.

Παρά τις προσπάθειες του πληρώματος και των θεατών, ο Ιάπωνας της Toyota δεν κατάφερε να ξεκολλήσει από το σημείο.

Επόμενη «πληγή» για ην Toyota ήταν εκείνη του Kalle Rovanpera, ο οποίος βγήκε εκτός στα 13,3 km, όμως κατάφερε να συνεχίσει μετά από περίπου 4:30 λεπτά, πριν ξανασταματήσει οριστικά στα 18,1 km.

Τον ταχύτερο χρόνο στην SS11 έγραψε ο Ott Tanak, επεκτείνοντας το προβάδισμά του επί του Sebastien Ogier κατά 2,5 sec και πλέον βρίσκεται 35,7 sec μπροστά από τον Γάλλο. Αμφότεροι κατάφεραν να «επιβιώσουν» στη Παύλιανη χωρίς προβλήματα.

Τρίτος συνεχίζει να βρίσκεται ο Adrien Fourmaux, παρά το πρόβλημα που είχε στην SS10. Ο Γάλλος της Hyundai είχε, όμως, ξεζαντάρισμα στο δεύτερο πέρασμα της Παύλιανης, ενώ το ίδιο συνέβη και στους Martins Sesks και Josh McErlean. Ο τελευταίος ανέφερε πρόβλημα και στο χειρόφρενο, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο στις κλειστές στροφές και φουρκέτες.

Ο Τhierry Neuville ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς που κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ΕΔ χωρίς κάποιου είδους πρόβλημα, λέγοντας, όμως ότι δεν αισθάνεται τα πόδια του από την υπερβολική ζέστη και δυσκολεύεται να φρενάρει. Με την εγκατάλειψη του Kalle Rovanpera κατάφερε να αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, περνώντας και τον Gregoire Munster, ο οποίος πλέον βρίσκεται έκτος.

Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS11:

ΘέσηΠλήρωμαΑυτοκίνητοΔιαφορά
1Tänak Ott - Järveoja MartinHyundai i20 N Rally1
2Ogier Sébastien - Landais V.Toyota GR Yaris Rally1+35.7
3Fourmaux Adrien - Coria A.Hyundai i20 N Rally1+1:48.7
4Evans Elfyn - Martin ScottToyota GR Yaris Rally1+2:47.6
5Neuville Thierry - Wydaeghe M.Hyundai i20 N Rally1+4:08.0
6Munster Grégoire - Louka LouisFord Puma Rally1+4:42.1
7Solberg Oliver - Edmondson E.Toyota GR Yaris Rally2+6:00.2

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ:

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Σφοδρό ατύχημα και εγκατάλειψη για τον Γιώργο Αμούτζα (photo)

Συνέντευξη Josh McErlean: Ο Ιρλανδός της M-Sport για το Ράλλυ Ακρόπολις, το μέλλον του και τη σχέση του με τον Craig Breen

Συνέντευξη Adrien Fourmaux: «Δεν ξέρω αν η Hyundai θα συνεχίσει» - Τι είπε για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Ο απόλυτος οδηγός του αγώνα - Πρόγραμμα, ειδικές διαδρομές, χάρτες, τηλεοπτικές μεταδόσεις

Το Ράλλυ Ακρόπολις μέσα από τον φακό της Finos Films (video)

Έτσι «σώθηκε» στο... παρά πέντε το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυκλοφορεί το Επίσημο Πρόγραμμα - Πώς θα το προμηθευτείτε δωρεάν

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πώς οι αγώνες αποτελούν παράδειγμα για την οδική συμπεριφορά

Γιατί η Hyundai έχει ανάγκη ένα καλό αποτέλεσμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις