ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS9: «Πετάει» ο Tanak, προβλήματα για τον McErlean (video)


Συνεχίζει ακάθεκτος ο Ott Tanak στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, επικρατώντας και στο πρώτο πέρασμα από τις Καρούτες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: SPYROS KANATAS
  • 28/6/2025

Μετά τη δύσκολη δοκιμασία της Παύλιανης, σειρά είχαν οι Καρούτες στο πρωινό της δεύτερης μέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Μετά την εγκατάλειψη του Pajari, ο Josh McErlean ήταν ο επόμενος που αντιμετώπισε πρόβλημα. Ο Ιρλανδός της M-Sport έπρεπε να επιδιορθώσει μία ζημιά στο ημιαξόνιο, με αποτέλεσμα να χάσει την θέση του στην σειρά εκκίνησης. Αναμενόμενα, πήγαινε αρκετά «φυλαγμένα» καθώς είχε κίνηση στους τρεις τροχούς, με αποτέλεσμα να «αιμορραγεί» χρόνο.

Ο Ott Tanak ήταν και πάλι ο ταχύτερος, μεγαλώνοντας έτι περαιτέρω τη διαφορά από τον Adrien Fourmaux και τον Sebastien Ogier. Ο οδηγός της Toyota, βέβαια, δεν τα παρατάει, δηλώνοντας ότι «το ράλλυ είναι μεγάλο»

Σε καλό ρυθμό συνέχισε ο Takamoto Katsuta, ο οποίος ψαλίδισε ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τον Gregoire Munster για την 5η θέση.

Ο Elfyn Evans έμεινε πίσω από τον Ιάπωνα teammate του, λέγοντας πως «δεν είχα εμπιστοσύνη στα φρένα στο μεσαίο τμήμα της ειδικής. Η υπόλοιπη ειδική ήταν εντάξει».

Απογοητευμένος από το πώς κυλά και η σημερινή μέρα ήταν ο Thierry Neuville,  καθώς και πάλι είχε ζημιά (αλλά όχι ξεκάθαρο κλατάρισμα), αυτή τη φορά στο πίσω αριστερό ελαστικό. «Τα ελαστικά δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τιμωρούμαστε για το τίποτα. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κάποια διαφορά αν μπορέσουμε», δήλωσε ο Βέλγος πρωταθλητής.

Πίσω από τον οδηγό της Hyundai ήταν ο Kalle Rovanpera, με τον Φινλανδό να τονίζει ότι «γλιστρούσε πολύ, δεν μπορουμε να διατηρήσουμε γραμμές. Κάθε φορά που προσπαθούσα να πιέσω, έχανα την ιδανική γραμμή». Μακριά από τον καλό του εαυτό ο δις πρωταθλητής, χάνοντας την 7η θέση από τον Neuville.

Ο Martins Sesks είχε σαφές μειονέκτημα ανοίγοντας τον δρόμο, και με την πρώτη του επαφή με την Ελλάδα στο «Ακρόπολις» να είναι τόσο δύσκολη, ο Λετονός ήταν μάλλον δυσαρεστημένος.

Τέλος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης πάλευε με τη ζέστη και την θερμοπληξία που έπαθε κατά την πρώτη μέρα του αγώνα για να τερματίσει. 

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS9:

ΘέσηΠλήρωμαΑυτοκίνητοΔιαφορά από τον 1ο
1Tänak Ott - Järveoja MartinHyundai i20 N Rally1
2Fourmaux Adrien - Coria A.Hyundai i20 N Rally1+19.7
3Ogier Sébastien - Landais V.Toyota GR Yaris Rally1+33.3
4Evans Elfyn - Martin ScottToyota GR Yaris Rally1+2:08.7
5Munster Grégoire - Louka LouisFord Puma Rally1+3:06.4
6Katsuta Takamoto - Johnston A.Toyota GR Yaris Rally1+3:24.5
7Neuville Thierry - Wydaeghe M.Hyundai i20 N Rally1+3:38.8
8Rovanperä Kalle - Halttunen J.Toyota GR Yaris Rally1+3:40.6

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ:

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Σφοδρό ατύχημα και εγκατάλειψη για τον Γιώργο Αμούτζα (photo)

Συνέντευξη Josh McErlean: Ο Ιρλανδός της M-Sport για το Ράλλυ Ακρόπολις, το μέλλον του και τη σχέση του με τον Craig Breen

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Ο απόλυτος οδηγός του αγώνα - Πρόγραμμα, ειδικές διαδρομές, χάρτες, τηλεοπτικές μεταδόσεις

Το Ράλλυ Ακρόπολις μέσα από τον φακό της Finos Films (video)

Έτσι «σώθηκε» στο... παρά πέντε το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυκλοφορεί το Επίσημο Πρόγραμμα - Πώς θα το προμηθευτείτε δωρεάν

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πώς οι αγώνες αποτελούν παράδειγμα για την οδική συμπεριφορά

Γιατί η Hyundai έχει ανάγκη ένα καλό αποτέλεσμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις