Μετά από έξι αγώνες στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, η Hyundai δεν έχει καταφέρει να κερδίσει κανέναν. Βρέθηκε κοντά στη νίκη σε διάφορες περιπτώσεις, πιο πρόσφατα στη Σαρδηνία, όμως μέχρι στιγμής η Toyota έχει πετύχει το απόλυτο, κάτι που αποτυπώνεται απόλυτα και στη βαθμολογία των οδηγών, ούσα 69 βαθμούς μπροστά από τους Κορεάτες στη βαθμολογία.
Ερχόμενη στην Ελλάδα για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η Hyundai θέλει να επαναλάβει τον θρίαμβο του 2024, όταν έκανε το 1-2-3 με τον Thierry Neuville να κερδίζει καθ' οδόν για τον πρώτο του τίτλο.
Τώρα, ο Ott Tanak είναι αυτός που ηγείται της προσπάθειας της ομάδας του Alzenau, καθώς είναι 4ος στη βαθμολογία, 25 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Elfyn Evans.
Και προερχόμενος από δύο συνεχόμενους τερματισμούς στο βάθρο σε Πορτογαλία και Σαρδηνία, θέλει να συνεχίσει το καλό σερί.
«Η Ελλάδα είναι το τελευταίο σε μια σειρά από τρία σκληρά ράλι στη σειρά μετά την Πορτογαλία και τη Σαρδηνία, αλλά είναι πολύ διαφορετικό», δήλωσε ο Εσθονός.
«Η Ελλάδα έχει φαρδύτερους δρόμους, αλλά είναι αρκετά σταθεροί. Δεν ήταν εξαιρετικά δύσκολος αγώνας τα τελευταία δύο χρόνια - κάποιες ειδικές διαδρομές είναι σίγουρα, αλλά εξακολουθεί να είναι ιστορικά ένα πολύ απαιτητικό ράλι. Φέτος, με τη μεταφορά του αγώνα στον Ιούνιο, η ζέστη παίζει μεγάλο ρόλο τόσο σε εμάς ως πληρώματα όσο και στο αυτοκίνητο».
Από τη μεριά του, ο Neuville τόνισε την ανάγκη να «σπάσουν» το ρόδι και να πάρουν την παρθενική τους νίκη για φέτος:
«Πέρυσι στην Ελλάδα κάναμε το δεύτερο 1-2-3 στην ιστορία της Hyundai Motorsport, σε ένα μαγικό Σ/Κ. Φέτος ξέρουμε ότι έχουμε ένα καλό αυτοκίνητο. Είχαμε καλό ρυθμό στη Σαρδηνία αλλά ήμασταν άτυχοι. Ήταν απογοητευτικό που δεν μπορέσαμε να μετουσιάσουμε την ταχύτητά μας σε ένα βάθρο ή τη νίκη.
«Για αυτό θα τα δώσουμε όλα στην Ελλάδα. Θα είναι δύσκολο με τη ζέστη που θα έχει και θα πρέπει να μείνουμε μακριά από μπελάδες. Είναι ένα δύσκολο ράλι για αυτοκίνητα και τα ελαστικά, οπότε πρέπει να διαχειριστούμε αυτές τις καταστάσεις. Στόχος μου είναι να πάρω περισσότερους βαθμούς από τους αντιπάλους μου, αλλά θα ήθελα και να βρεθώ στο βάθρο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
WRC: Πιάστηκε... αδιάβαστη η Σαουδική Αραβία ενόψει του παρθενικού της ράλι
WRC 2027: Από hatchback μέχρι crossover - Πώς η FIA ανοίγει τις επιλογές για τους κατασκευαστές