Στα 24 του χρόνια, ο Oliver Solberg έχει ζήσει αρκετά πράγματα στην καριέρα του. Από τις ιδιωτικές συμμετοχές με Volkswagen GTI R5 το 2019 και το 2020, πέρασε στην οικογένεια της Hyundai Motorsport, κάνοντας ορισμένα ράλι το 2021 με το i20 Coupe WRC, προτού γίνει εργοστασιακός οδηγός της ομάδας με το νεότευκτο i20 N Rally1 το 2022.
Τα κατώτερα του αναμενομένου αποτελέσματα, όμως, σε συνδυασμό με την αλλαγή πολιτικής της κορεάτικης ομάδας που ήθελε πιο δυνατούς, έμπειρους οδηγούς για να αντιπαλέψει την Toyota, οδήγησαν τον Σουηδό στην πόρτα της εξόδου.
Πλέον, από το 2023, αγωνίζεται στην κατηγορία WRC2, πρώτα με Skoda Fabia RS Rally2 και από φέτος με Toyota GR Yaris Rally2.
Και τα πηγαίνει περίφημα: στους τρεις αγώνες που βαθμολογήθηκε στο πρωτάθλημα, μετρά δύο νίκες, σε Σουηδία και Πορτογαλία, ενώ βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Yohan Rossel.
Με βάση αυτά τα αποτελέσματα και τη συνολικά βελτιωμένη εικόνα του μετά το -βιαστικό ίσως- πέρασμα στην κορυφαία κατηγορία πριν τέσσερα χρόνια, ο γιος του πρωταθλητή του 2003, Peter, θέλει να αγωνιστεί με Rally1 - και πιθανώς να το πετύχει.
Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν στο service park, ο Solberg θα τρέξει με τη δεύτερη ομάδα της Toyota Gazoo Racing, στην οποία τώρα βρίσκεται μόνο ο Sami Pajari, στο Ράλι Φινλανδίας (31/7-3/8). Η επιλογή του, άλλωστε, να αγωνίζεται από φέτος με την Printsport και το GR Yaris Rally2 είναι για να πείσει τους ανθρώπους του ιαπωνικού εργοστασίου πως αξίζει μια ευκαιρία ξανά στο bucket ενός Rally1.
Με τις συμμετοχές για το ράλι των 1.000 λιμνών να κλείνουν περίπου έναν μήνα πριν την έναρξη του αγώνα, δεν θα αργήσει η ώρα που θα επιβεβαιωθεί ή θα διαψευστεί το εν λόγω σενάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το πρώτο «ελληνικό» Toyota GR Yaris Rally2 - Δείτε το εν δράσει (videos)
Tanak για τις συνθήκες στην Πορτογαλία: «Μας αντιμετώπισαν σα ζώα»