Είναι γνωστό ότι η Lancia είναι η πιο πετυχημένη ομάδα στην ιστορία του WRC, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος κατασκευαστών 10 φορές με εμβληματικά αυτοκίνητα όπως η Stratos κι η Delta, με την τελευταία να έχει μάλιστα και τις περισσότερες νίκες στον θεσμό, με 46.
Οι Ιταλοί αποχώρησαν από τον κόσμο των ράλλυ μετά το τέλος του 1992, εστιάζοντας περισσότερο στο κομμάτι της αυτοκίνησης, κι όχι στους αγώνες. Ωστόσο, εδώ κι αρκετό καιρό λέγεται στα ιταλικά μέσα ότι η Lancia ετοιμάζεται να εισέλθει εκ νέου στα αγωνιστικά.
Πριν μερικές ημέρες, η ιταλική εταιρεία αποκάλυψε το ανανεωμένο λογότυπο HF (High Fidelity), με το οποίο ομάδα της Lancia κατέκτησε την κορυφή επανειλημμένα. Το σήμα HF θα τοποθετηθεί σε όλα τα επερχόμενα μοντέλα υψηλών επιδόσεων των Ιταλών, με πρώτη την αμιγώς ηλεκτρική Ypsilon HF, η οποία θα έχει ισχύ 240 ίππων και θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,8 sec.
Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της ταινίας Race for Glory, η οποία επισκέπτεται το 1983, όπου Lancia και Audi είχαν τη δική τους μάχη για τον τίτλο του WRC, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Luca Neapolitano, υπαινίχθηκε ότι η ιταλική μάρκα εξετάζει ενεργά το ενδεχόμενο εκ νέου εισόδου της στον κόσμο των ράλλυ.
«Με αφορμή της πρεμιέρας της ταινίας Race for Glory στους μεγάλους κινηματογράφους της Ιταλίας, είμαι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψω το νέο λογότυπο HF, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στη νέα Lancia Ypsilon HF, πριν χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά υψηλών επιδόσεων μοντέλα της εταιρείας,» είπε.
«Μετά την παρουσίαση της νέας Lancia Ypsilon, το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής μας, σήμερα κάνουμε ακόμη ένα βήμα προς την Αναγέννηση, ώστε να τονίσουμε την άγρια και ακραία ψυχή της φίρμας και τη δέσμευσή της στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
«Αν θα επιστρέψουμε στα ράλλυ; Το δουλεύουμε.»
Σύμφωνα με το Autosport, ωστόσο, η επικείμενη επιστροφή δεν αφορά το κορυφαίο επίπεδο των αγώνων, τουλάχιστον όχι προς το παρόν. Αντιθέτως, το πιθανότερο σενάριο θέλει τους Ιταλούς να εισέρχονται στην κατηγορία Rally4, όπου άλλωστε ο όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει κι η Lancia, έχει ήδη δύο συμμετοχές, με το Peugeot 208 Rally4 και το Opel Corsa Rally4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Lancia γυρίζει την πλάτη στα SUV και «φταίει» η Alfa Romeo
Lancia: Η Ypsilon την οδηγεί στη νέα εποχή (video-photos)
Lancia: Δείτε το ντοκιμαντέρ για τα 117 χρόνια από τη ίδρυσή της (video)