Με μήκος 4,67 m και μεταξόνιο 2,67 m, είναι λογικό να καταλαβαίνουμε ότι το νέο Forester επενδύει στη δυναμική εικόνα, αλλά και στους χώρους στην καμπίνα των επιβατών, αφού πέντε ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση. Στο εσωτερικό της καμπίνας, το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα φιλικό και στο ταμπλώ δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής Full HD σε στυλ tablet 11,6” με τα μεγάλα εικονίδια και τα καθαρά γραφικά που καθιστούν εύκολη την ανάγνωση και τη λειτουργία.
Στα ενδιαφέροντα σημειώνουμε την ύπαρξη βάσης στο σκαλοπάτι της πίσω πόρτας ώστε να πατάμε επάνω όταν θέλουμε να φορτώσουμε κάτι στην οροφή, ενώ το πορτμπαγκάζ των 508 L (που γίνονται 1.731 L, με τα πίσω καθίσματα πεσμένα) ανοίγει και κλείνει από το εσωτερικό. Στα των τεχνολογιών, η παλέτα συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης της Subaru, γνωστή ως EyeSight, είναι πλήρης, ενώ συμπληρωματική «δράση» έχουν τα συστήματα Emergency Driving Stop System. Η παλέτα αυτή ελέγχει την κατάσταση του οδηγού και τις αντιδράσεις του και, αφού ολοκληρώσει μια σειρά από προειδοποιητικές ενέργειες, το Subaru Starlink Connected Services πραγματοποιεί κλήση στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, για την έγκαιρη παροχή των πρώτων βοηθειών στον οδηγό, όταν κριθεί ότι η κατάστασή του το απαιτεί.
Στον δρόμο (άσφαλτος, χώμα, λάσπη δεν έχει σημασία), δεν είναι καθόλου υπερβολή να χαρακτηρίσουμε το σύστημα Symmetrical All-Wheel Drive ως το καλύτερο (πιθανώς) σύστημα τετρακίνησης στον κόσμο. Και τώρα, η Subaru το έκανε ακόμα πιο αποδοτικό, μιας και το Symmetrical All-Wheel Drive αξιολογεί συνεχώς την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις στροφές σε πραγματικό χρόνο για να παρέχει συνεχώς ισχύ και στους τέσσερις τροχούς. Και εάν είμαστε ακόμα πιο απαιτητικοί, τότε έρχεται το X-MODE διπλής λειτουργίας το οποίο κάνει βατή την οδήγηση σε κακοτράχαλο έδαφος και ανηφόρες. Μάλιστα, προσφέρει αξιόπιστη υποστήριξη και ενισχύει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κατά την όπισθεν, διευκολύνοντας την απελευθέρωση του οχήματος από το χιόνι ή τη λάσπη, βοηθώντας σας να κινείστε με σιγουριά σε οποιοδήποτε έδαφος. Όμως, το Symmetrical All-Wheel Drive δεν «κινείται» από… μόνο του.
Δέχεται «εντολές» από ένα μηχανικό σύνολο που αποτελείται από το σύστημα Subaru e-Boxer το οποίο προσαρμόζει την αναλογία κατανομής ισχύος μεταξύ του δίλιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 136 PS και του ηλεκτροκινητήρα 17 PS, που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT και υποστηρίζεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου με ονομαστική χωρητικότητα 4,8 Ah. Αυτό το σύνολο φροντίζει ώστε το νέο Forester να έχει αυτονομία που αγγίζει τα 930 km. Ολοκληρώνοντας, να προσθέσουμε την παρουσία του Subaru Intelligent Drive (SI-Drive) που προσαρμόζει την απόκριση του κινητήρα ανάλογα με το στυλ οδήγησής σας, προσφέροντας άμεση ισχύ και ευελιξία σε σχεδόν οποιαδήποτε συνθήκη αλλά και paddles για «αλλαγές» σχέσεων σε προκαθορισμένες θέσεις, δίνοντάς σου έναν βαθμό ελέγχου του ρυθμού. ?Αν αναζητούσαμε ένα αυτοκίνητο που να έχει χώρους, να έχει σύγχρονες τεχνολογίες και να «πηγαίνει» παντού, θα ξεκινούσαμε την αναζήτησή μας από το νέο Subaru Forester. Τόσο απλά, τόσο κατανοητά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
_77761_464506_type15015.jpg)
ΜΟΝΤΕΛΟ SUBARU FORESTER 2.0i e-BOXER Hybrid AWD 2025 TIMH €45.920 ΤΕΛΗ €156
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.995, Ατμοσφαιρικός, Yβριδικό Σύστημα, 4 Κύλινδρος, Boxer ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 100(136)/5.600 ΡΟΠΗ Nm/rpm 182/4.000
ΜΕΤΑΔΟΣΗ CVT, μόνιμη τετρακίνηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 12,2 sec, τελική 188 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 8,1 L/100km, 183 g/km
ΥΠΕΡ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, OFF-ROAD ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ.
ΚΑΤΑ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ.