First Drive: Οδηγούμε το νέο MG3 Hybrid Plus 195 PS στην Ελλάδα


Η MG Motors επέλεξε τη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου της supermini του τρίτης γενιάς MG3 που έρχεται με δυναμικό αέρα 195 ίππων! Το οδηγούμε και διαπιστώνουμε τη σοβαρότητα της πρότασης αυτής σε μια κατηγορία που υπάρχουν ελάχιστα σοβαρά υβριδικά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ-ΦΩΤΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
  • 20/6/2024

Δείχνει ότι προέρχεται από την MG, τη φίρμα που ήρθε με φούρια να γεμίσει τους ελληνικούς δρόμους με τα αυτοκίνητά της. Σχεδιασμένο από το στούντιο της φίρμας στη Σαγκάη, το πιο μικρό MG έρχεται με φρέσκο σχεδιασμό και την τεχνολογία Hybrid Plus της εταιρείας, η οποία φέρνει τα πάνω κάτω με την απόδοσή του.

Σχεδιαστικά, το hatchback θυμίζει τα MG4 και MG5 με το μπροστινό μέρος να διαθέτει μεγάλη μάσκα και αναγνωρίσιμους προβολείς, αλλά και σπόιλερ που το κάνει να δείχνει όσο δυναμικό είναι. Είναι η πρώτη φορά που το MG3 (αν και στην τρίτη του πλέον γενιά) περνά τη Μάγχη για τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές αφού μέχρι τώρα το αυτοκίνητο ήταν διαθέσιμο μόνον στη Μεγάλη Βρετανία. Να πούμε ότι είναι το μεγαλύτερο MG3… ever έρχεται με μήκος 4.113 mm, πλάτος 1.797 mm, ύψος 1.502 mm και μεταξόνιο στα 2.570 mm.

Στο εσωτερικό, το MG3 ομοίως θυμίζει άλλα μοντέλα της φίρμας κι αυτό είναι καλό, μιας και εκτός από την ταυτότητα, το αυτοκίνητο δείχνει να κερδίζει σε πλάτος και χώρους. Κυριαρχουν βέβαια τα σκληρά πλαστικά αλλά η ποιότητα είναι υπεράνω κριτικής. Το τιμόνι ειναι flat top και bottom και είναι πολυλειτουργικό.

Η κεντρική οθόνη αφής 10,25” περιλαμβάνει τις γνωστές μας σουίτες της MG ενώ διακόπτες σαν πλήκτρα πιάνου βρίσκονται ακριβώς από κάτω για γρήγορη πρόσβαση στις λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συνήθως, ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τα χειριστήρια για το ηλεκτρικό χειρόφρενο, τα drive modes και τον επιλογέα ταχυτήτων. Άλλο κοινό στοιχείο είναι το ψηφιακό ταμπλό οργάνων 7”, όπως και οι πολλές ευκολίες αλλά και το διάσημο MG Pilot με Lane Keep Assist, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Traffic Jam Assist.

Περί υβριδικής τεχνολογίας

Το υβριδικό σύστημα είναι πανομοιότυπο με άλλα, γνωστά μας υβριδικά σύνολα αλλά έχει μερικούς άσσους στο μανίκι. Αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί σε Atkinson απόδοσης 102 PS ο οποίος ενισχύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 136 PS για συνολική ισχύ συστήματος 195 PS, μοναδική επίδοση στην κατηγορία. Η δε μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh με τάση στα 350V και δύναται να φορτίζει είτε μέσω του κινητήρα είτε μέσω πέδησης κάνοντας χρήση μιας γεννήτριας.

Αναμενόμενα υπάρχουν προγράμματα οδήγησης Eco, Standard και Sport που αλλάζουν την απόκριση του αυτοκινήτου, αλλά δεν υπάρχει καμία επιλογή για τον οδηγό να προσαρμόσει το υβριδικό σύστημα. Αντίθετα, το σύστημα Hybrid Plus αποφασίζει αυτόματα σε ποια λειτουργία θα λειτουργήσει, η οποία περιλαμβάνει EV (κίνηση μόνο με ηλεκτρική ισχύ), Series (ο κινητήρας λειτουργεί τη γεννήτρια, που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα), Series and Charge (παρόμοια με τη προηγούμενη, αλλά φορτίζει την μπαταρία αν αυτή είναι άδεια και οι απαιτήσεις κίνησης είναι χαμηλές), Drive and Charge (ο βενζινοκινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει την μπαταρία μέσω της γεννήτριας) και Parallel (τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς).

Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός τριτάχυτου αυτόματου κιβωτίου και οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από… φοβιστικές για τον ανταγωνισμό του. Με 175 km/h τελικής, 0-100 km/h σε 8,0 sec, ρεπρίζ 80-120 km/h σε 5,0 sec καταναλώνοντας μόλις 4,4 L/100 km και εκπέμποντας 100 g/km CO2 (άρα με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) το MG3 κοιτά στα μάτια όλα τα full υβριδικά μοντέλα στα χαρτιά.

Και πώς πάει στο δρόμο;

Πίσω από το τιμόνι του κατακόκκινου MG3 Hybrid Plus κινηθήκαμε στην παραλιακή μέχρι το Σούνιο. Η πρώτη θετική εντύπωση έχει να κάνει με την πάντα αμιγώς ηλεκτρική κίνηση του αυτοκινήτου (μπορεί να κινηθεί μέχρι 10 km αμιγώς ηλεκτρικά) αλλά και την ευρωστία του συνόλου ανεξαρτήτως προγράμματος απόρροια της τόσης ισχύος. Μπορεί και να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητα μέχρι 80 km/h.

Μια λιγότερο νευρική ανάρτηση στον πίσω άξονα υπόσχεται την προβλεπόμενη άνεση και τα τίμια Kumbo Solus HS63 195/55-R16 κάνουν σωστή δουλειά στο κράτημα υπό πίεση. Αν και, μεταξύ μας, μπορεί να υπάρχουν τα άλογα και είναι πολλά, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι μια σπορ έκδοση (αν και άνετα θα μπορούσε να γίνει).

Το MG3 Hybrid Plus είναι ένα πολύ ενδιαφέρον υβριδικό σε απόδοση, ανέσεις, χώρους και εξοπλισμό. Το Νοέμβριο θα πλαισιωθεί από απλό, όχι υβριδικό 1500άρι σύνολο. Μέχρι τότε το νέο supermini έρχεται με τιμή στα 19.950 ευρώ προσφέροντας και το πακέτο καλύψεων Tríple7 με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 km), 7 χρόνια  δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο οχήματος. Τιμή εξαιρετική που περιλαμβάνει και προσφορά λανσαρίσματος.

Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου MG3 Hybrid Plus πατώντας ΕΔΩ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ MG 3 Hybrid Plus 2024   TIMH €19.950   ΤΕΛΗ €0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.490, Ατμοσφαιρικός, Hλεκτροκινητήρας, Yβριδικό Σύστημα, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Υβριδικό

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 144(1950  ΡΟΠΗ Nm/rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 3 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 8 sec, τελική 195 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 4,4 L/100km, 100 g/km

MG 3 Hybrid Plus 2024

ΥΠΕΡ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΧΩΡΟΙ, ΑΝΕΣΗ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΤΙΜΗ, ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ.

ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡ ΑΠΟ ΟΣΟ ΔΗΛΩΝΕΙ Η ΙΣΧΥΣ, ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΑ ΛΑΘΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΕΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.