Είναι πλέον επίσημο. Ο Lewis Hamilton θα γίνει οδηγός της Ferrari μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες οδηγώντας κινητήρες της Mercedes, αλλά και για την ίδια την ομάδα εδώ και 12 σεζόν.
Αφήνει το Μπράκλεϊ όντας πρωταθλητής μαζί του 6 φορές ως οδηγός, με 103 νίκες όλες με κινητήρες από το Μπρίξγουορθ. Μία ολόκληρη ζωή στα ασημί και τα μαύρα αυτής της ομάδας και της McLaren, θα λάβει τέλος σε 11 μήνες.
Θα αρχίσει το νέο κεφάλαιο στην τεράστια καριέρα του το 2025, όταν ο ίδιος θα είναι πια 40 ετών (με γενέθλια στις 7 Ιανουαρίου, θα φτάσει αυτήν την ηλικία πριν κάνει ντεμπούτο στη Scuderia).
Παρά την ηλικία του, όμως, το μόνο βέβαιο είναι πως ο Hamilton δεν πηγαίνει στο Μαρανέλο για να κάνει ένα ήσυχο, γεμάτο ιταλικό πάθος και ταπεραμέντο κλείσιμο της καριέρας του. Επιθυμεί να ανοίξει μία νέα πρόκληση στην τεράστια καριέρα του, στην οποία δε λείπει κάτι, αλλά χωρά ακόμα ένα τελευταίο συμβόλαιο σε μία ομάδα στην οποία βρέθηκε κοντά πολλές φορές στο παρελθόν.
Το 2018, το 2022, το 2023, ο Hamilton πήγε στο Μαρανέλο, μίλησε με τους ιθύνοντες της ομάδας, αλλά η παρουσία του Fred Vasseur, του ανθρώπου που του έδωσε ευκαιρίες στις μικρές κατηγορίες και με τον οποίο έγινε πρωταθλητής GP2 το 2006, καθώς και η συνεχής ενδυνάμωση της Ferrari στο τεχνικό επιτελείο με άτομα τόσο από τη Red Bull, όσο κι από τη Mercedes, έπεισαν τελικώς τον Βρετανό να κάνει το βήμα για τον ιταλικό βορρά.
Ο Hamilton μόνο να κερδίσει έχει από αυτήν την απόφαση, που μοιάζει αρκετά με αυτήν που πήρε το 2012 να φύγει από τη McLaren για την -υπό κατασκευή τότε- Mercedes. Φεύγει από έναν οργανισμό που πρόσφατα στέφθηκε πρωταθλητής, που τον πιστεύει και τον στηρίζει, για να πάει στο άγνωστο, που όμως χτίζεται, ανορθώνεται, μοιάζει να έχει καλές βάσεις.
Αν τα καταφέρει, αν γίνει πρωταθλητής, αν την επαναφέρει στις επιτυχίες, τότε θα είναι ο σωτήρας, θα είναι ο άνθρωπος που έβαλε ξανά την πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της F1 στον χάρτη.
Αν αποτύχει, και αυτό συμβεί λόγω της απόδοσης της ομάδας, θα κριθεί, ίσως να κατακριθεί, αλλά η παρακαταθήκη του, ή -αν προτιμάτε- ο μύθος του δεν θα σπιλωθεί. Έκανε το βήμα για το Μαρανέλο, εκπλήρωσε το όνειρο σχεδόν κάθε οδηγού που έχει αγωνιστεί ποτέ στην F1, αλλά θα συνεχίσει να είναι 7κις πρωταθλητής και πάνω από 100 φορές νικητής.
Δεν είναι στην θέση που βρέθηκε ο Sebastian Vettel το 2015, σε σαφώς νεαρότερη ηλικία και με πολλά χρόνια μπροστά του, ούτε έρχεται ως ο μόνος καλός οδηγός της - θα είναι εκεί ο Charles Leclerc, που τώρα θα πρέπει να χαίρεται που έρχεται αυτή η πρόκληση στο «σπίτι» του.
Πράγματι, δεν θα είναι το de facto no.1 όπως φαινόταν την περασμένη εβδομάδα, όταν γινόταν γνωστό πως ανανέωσε για 5 χρόνια με τη Scuderia, αλλά θα έχει (εικάζουμε) δύο σεζόν μαζί με τον κορυφαίο στατιστικά οδηγό στην ιστορία. Θα μπορεί να μετρηθεί απέναντί του, να μάθει, να τον ανταγωνιστεί, να γεμίσει το βιβλίο με τις σημειώσεις του με όσα έχει να του μεταλαμπαδεύσει ένας άνθρωπος με τόσες παραστάσεις. Και θα πρέπει να γνωρίζει πως ο Hamilton έρχεται για λίγο - εκείνος θα αναλάβει να φέρει την ομάδα στην κορυφή, αν αποτύχει να τη βοηθήσει σε αυτό ο 7κις.
Η όλη κίνηση Hamilton-Ferrari ανοίγει ήδη την όρεξη για το 2025. Η δυναμική στο Μαρανέλο είναι δυσανάγνωστη τούτη τη στιγμή, και συνάμα φοβερά ενδιαφέρουσα. Το τι μπορεί να κάνει στα κόκκινα ο Βρετανός είναι εξίσου άγνωστο και ενδιαφέρον. Είναι από τις στιγμές που θα θυμόμαστε πού ήμασταν όταν ανακοινώθηκαν.