Η ανανέωσης της γκάμας μοντέλων της Mercedes βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Έτσι, η παρουσίαση της νέας GLC στην IAA Mobility 2025 ήρθε να προστεθεί στις καινούριες CLA και CLA Shooting Brake και έπεται συνέχεια.
Και αν για το νέο εισαγωγικό μοντέλο θα χρειαστεί να περιμένουμε έως το 2028, σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις που έγιναν στα γερμανικά μέσα, δεν ισχύει το ίδιο για την 3η γενιά της GLA, η 2η γενιά της οποίας παρουσιάστηκε το 2019 και δέχθηκε facelift την άνοιξη του 2023. Οι συνεργάτες μας εντόπισαν για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους και μας προμήθευσαν με τις αντίστοιχες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Μάλιστα, η νέα GLA θα είναι διαθέσιμη τόσο ως αμιγώς ηλεκτρική με αυτονομία έως περίπου 720 km όσο και ως θερμική. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δοκιμών είναι μία ήπια υβριδική έκδοση 48V, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2027. Προς τα τέλη του 2026 θα έχει προηγηθεί η αμιγώς ηλεκτρική.
Αμφότερες θα βασίζονται στην πλατφόρμα MMA της Mercedes, πάνω στην οποία «πάτησε» και η νέα CLA. Με μήκος περίπου 4,5 m θα είναι το μικρότερο μοντέλο που θα παραχθεί από τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, αν και ελαφρώς μεγαλύτερη από την υπάρχουσα GLA.
Παρά το έντονο καμουφλάζ, μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για τις αλλαγές που θα υπάρχουν στη σχεδίασή της, με αρκετά στοιχεία να δείχνουν σαφή «συγγένεια» με αυτά της GLC. Οι ομοιότητες αυτές συναντώνται στα εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα LED σε σχήμα αστεριού και μια οριζόντια μπάρα DRL και τη γενικότερη «φιλοσοφία» της μάσκας, έστω και αν το συγκεκριμένο πρωτότυπο, λόγω του θερμικού χαρακτήρα, χρειάζεται περισσότερες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήριου συνόλου.
Το καπό διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την οριζόντια σχεδίαση, αν και πιο στρογγυλεμένο στο εμπρός τμήμα, ενώ μικρές δείχνουν οι διαφοροποιήσεις στο πλάι. Ωστόσο, η γερμανική φίρμα έχει τοποθετήσει έντονο καμουφλάζ στις πόρτες για να κρύψει τις ακριβείς αναλογίες.
Όσο για το πίσω μέρος, τα φωτιστικά έχουν αρκετά διαφορετικό σχήμα. Τα εσωτερικά γραφικά με το αστέρι βρίσκουν και εδώ τη θέση τους, ωστόσο περιβάλλονται κυκλικά από μια LED φωτεινή «θηλιά» η οποία επεκτείνεται κατά μήκος της θύρας του πορτμπαγκάζ.
Από πλευράς κινητήριων συνόλων, δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση, ωστόσο μπορούμε να πιθανολογήσουμε με αρκετή «ασφάλεια» ότι θα αξιοποιηθούν τα αντίστοιχα της CLA. Αν όντως αυτή είναι η επιλογή, κάτω από το καπό θα υπάρχει ένα ήπια υβριδικό σύνολο έχοντας ως βάση βενζινοκινητήρα 1,5 L και απόδοση 136 PS, 163 PS και 190 PS (στις τετρακίνητες εκδόσεις).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Markus Schafer στο «τιμόνι» του τεχνολογικού τομέα
«Εμπρός - πίσω»: Η Mercedes επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στην καμπίνα




_77761_452830_type12133.jpg)
_77761_467646_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_473036_type13129.jpg)