Η BMW άνοιξε το κεφάλαιο «Neue Klasse» στην IAA Mobility του Μονάχου με την παρουσίαση της iX3, της πρώτης εκπροσώπου της νέας πλατφόρμας και ενός απ' τα πιο σημαντικά μοντέλα της βαυαρικής μάρκας τα τελευταία χρόνια.
Πλέον, οι Γερμανοί εστιάζουν στη νέα Σειρά 3, η οποία δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνεργάτες του Car and Driver να το εντοπίσουν και να το απαθανατίσουν.
Η τελευταία ανανέωση του μοντέλου ήρθε τον Μάιο του 2024, φρεσκάροντας την 7η γενιά που λανσαρίστηκε το 2018.
Τώρα έρχεται η 8η γενιά, και από τις φωτογραφίες παρατηρούμε ότι ακολουθείται η σχεδιαστική φιλοσοφία της Neue Klasse, με τα εμπρός φώτα να είναι αυτά που θα υπάρχουν και στο μοντέλο παραγωγής, με τη μάσκα να έχει γρίλια πλατιά και κοντή, στα πρότυπα της νέας λογικής των Βαυαρών.
Περνώντας στο πίσω μέρος, μπορούμε να δούμε τα νέα φαρδιά και λεπτά πίσω φώτα της Neue Klasse. Δεν θα είναι τόσο ψηλά όσο αυτά του πρωτότυπου μοντέλου, θα είναι όμως έντονα και θα προσδίδουν στη νέα Σειρά 3 αναβαθμισμένη εμφάνιση σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο.
Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, είναι δεδομένο ότι η Σειρά 3 θα έρχεται με ηλεκτρική «καρδιά», με αυτονομία που μπορεί να αγγίζει ως και τα 750 km, όμως δεν θα λείψουν και τα θερμικά σύνολα, κάτι που είχε γίνει γνωστό ήδη από τον περασμένο Μάρτιο.
Η παρουσίαση της 8ης γενιάς αναμένεται να γίνει στις αρχές του 2026. Πιθανώς η παραγωγή της θερμικής έκδοσης να γίνει στο εργοστάσιο της BMW στο Μεξικό, μιας και από το 2019 έχει πάψει η κατασκευή του μοντέλου στο Μόναχο, καθώς οι εγκαταστάσεις εκεί χρησιμοποιούνται πλέον αυστηρά για ηλεκτρικά οχήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW: Η ηλεκτρική M3 προετοιμάστηκε κατάλληλα, «αγρίεψε» και μπήκε στο Nurburgring (photos)