Η Hyundai αποφάσισε να μπει στην αγορά των μικρότερων ηλεκτρικών οχημάτων, ώστε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ευρώπη και να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα επερχόμενα VW ID.2 και Cupra Raval.
Το ντεμπούτο της σε αυτήν την κατηγορία θα γίνει με το IONIQ 2, το οποίο έχει τις διαστάσεις του Bayon και θα αποτελέσει την πρώτη προσπάθεια της μάρκας στα ηλεκτρικά hatchbacks, με τον όμιλο να επενδύει συνολικά σε αυτόν τον τομέα με τον ερχομό και του KIA EV2.
Οι συνεργάτες του Car and Driver απαθανάτισαν το νέο μοντέλο στις τελευταίες του δοκιμές πριν την παρουσίαση. Όπου δεν υπάρχει αυτό το μαύρο πανί που περιβάλει το εμπρός, πλαϊνό και πίσω μέρος, υπάρχει καμουφλάζ για να κρύψει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του EV.
Ακόμα κι έτσι, βέβαια, είναι εμφανές πως το IONIQ 2 θα είναι ένα ψηλό hatchback με κεκλιμένη οροφή, ενώ παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των Κορεατών να κρύψουν τα πάντα, σχεδιαστικά δείχνει πως το εμπρός μέρος αντλεί έμπνευση από το Ioniq 6.
Στο εσωτερικό, θα προσφέρει αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες, καθώς η Hyundai τονίζει πως θα είναι ένα βήμα παραπάνω σε χρηστικότητα από τα μοντέλα της σειράς Ioniq που βρίσκονται τώρα στην παραγωγή.
Αυτό που γνωρίζουμε με σιγουριά είναι πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform) την οποία χρησιμοποιούν σχεδόν όλα τα EV του Hyundai Motor Group, δηλαδή η Hyundai, η KΙΑ και η Genesis.
Αυτό σημαίνει πως θα έχει και τα ίδια στοιχεία με το KIA EV3, το οποίο ανακυρήχθηκε και Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Ούτως ειπείν, θα έρχεται με μπαταρία 58,3 kWh ή 81,4 kWh, ανάλογα την έκδοση, με αυτονομία που αγγίζει τα 430 και τα 525 km, αντίστοιχα.
Σε επίπεδο επιδόσεων, πρόκειται να φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα 201 PS και 283 Nm ροπής, όλα στον εμπρός άξονα.
Το IONIQ 2 αναμένεται να παρουσιαστεί στην IAA του Μοναχού τον Σεπτέμβριο, ενώ αναμένεται να κοστίζει περί τα 25.000 ευρώ, ευθέως ανταγωνιστικά στα ID.2 και Raval.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Hyundai IONIQ 6 γίνεται... N και βάζει «φωτιά» στην άσφαλτο (photos-video)
Η Hyundai προετοιμάζει τους petrolheads: «Το τμήμα N δεν είναι μόνο ηλεκτρικό»
Οι πρώτες τιμές του νέου Hyundai IONIQ 9 - Χτύπημα κάτω από τη ζώνη στα πολυτελή SUV