Πρόκειται για μια στιγμή καμπής. Όχι μόνο επειδή βλέπουμε για πρώτη φορά την ηλεκτρική M3 με περιορισμένο καμουφλάζ, αλλά κυρίως γιατί η παρουσία του στην Πράσινη Κόλαση σηματοδοτεί ότι περνά πλέον στη φάση των τελικών δοκιμών, εκεί όπου χτίστηκαν όλοι οι προηγούμενοι θρύλοι της σειράς M.
Neue Klasse: Από εδώ ξεκινούν όλα
Η νέα πλατφόρμα Neue Klasse της BMW έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από λευκό χαρτί, αποκλειστικά για ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Και το M3 EV είναι το μοντέλο που αναμένεται να την οδηγήσει στα όριά της. Οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν φαρδύτερα φτερά, πιο επιθετικό look, ενισχυμένα φρένα και σασί με track-ready προδιαγραφές. Το καμουφλάζ δεν κρύβει τη χαμηλωμένη ανάρτηση, τη σφηνοειδή σιλουέτα και μια αισθητική που δηλώνει ξεκάθαρα: «είμαι M, ακόμα κι αν δεν βρυχώμαι».
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το μοντέλο διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες - έναν ανά τροχό, με precision torque vectoring, και συνδυαστική ισχύ που αναμένεται να ξεπερνά τους 700 ίππους, ίσως και σημαντικά περισσότερο σε μελλοντικές εκδόσεις.
Εκκωφαντική σιωπή
Δεν υπάρχει εξάτμιση. Δεν υπάρχει ήχος. Μόνο μια απόκοσμη, σχεδόν βίαιη επιτάχυνση, με τα ελαστικά να δίνουν μάχη για πρόσφυση στο apex κάθε στροφής. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν έχει γράψει ακόμη επίσημο χρόνο στο Nürburgring, όμως μόνο η παρουσία του εκεί αρκεί για να δείξει πως η BMW M περνά σε ένα νέο, και ιδιαίτερα φιλόδοξο, κεφάλαιο. Και το κάνει όπως πάντα: εξελίσσοντας ένα sedan ικανό να αφήσει το στίγμα του στην ιστορία.
M3, αλλά αλλιώς
Ξεχάστε ό,τι ξέρατε. Αυτό δεν είναι απλώς ένα i4 με M σήμα. Είναι μία αυθεντική M3, με ηλεκτρική καρδιά και αγωνιστικό DNA. Δεν περιορίζεται στο να είναι "το πρώτο ηλεκτρικό M", αλλά επανεφευρίσκει τον ρόλο της M στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η παρουσίασή του αναμένεται το 2026 ή 2027, μετά την άφιξη της νέας ηλεκτρικής 3 Series.
Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν θα έχει επιδόσεις, αυτό θεωρείται δεδομένο. Είναι αν θα μπορέσει να προσφέρει τον αυθεντικό χαρακτήρα μίας M3. Όχι μόνο σε νούμερα, αλλά στην οδηγική αίσθηση, στην ακρίβεια των αντιδράσεων, στον τρόπο που συμπεριφέρεται στις αλλαγές κατεύθυνσης. Στην ουσία, αν θα καταφέρει να αποδώσει εκείνο το απόλυτο control που έκανε κάθε M3 έναν θρύλο, από την E30 έως και την G80.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα η πανίσχυρη BMW M2 CS των 530 PS - Δείτε την τιμή
BMW M235 xDrive Gran Coupe - Δοκιμάζουμε το πρακτικό και πανίσχυρο γερμανικό κουπέ των 300 PS
BMW: Τιμά τα 50 χρόνια της Σειράς 3 και το γιορτάζει με τέχνη και στυλ (photos)