Το περασμένο καλοκαίρι, η Mazda επισημοποίησε ότι το CX-5, που σημειώνει πολύ καλές πωλήσεις, θα περάσει και σε 3η γενιά και πλέον βρισκόμαστε στη διαδικασία αντίστροφης μέτρησης για να τη δούμε.
Η τρέχουσα 2η γενιά παρουσιάστηκε το 2016 και δέχθηκε facelift το 2021. Έτσι, η ανανέωση που έρχεται φέτος είναι στο κατάλληλο χρονικό σημείο για να μπορέσει να παραμείνει άκρως ανταγωνιστικό στην περιζήτητη κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου.
Οι συνεργάτες μας συνάντησαν ένα πρωτότυπο να δοκιμάζεται στην Γερμανία και μάς προμήθευσαν με τις σχετικές «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες. Ασφαλώς το καμουφλάζ δηλώνει «παρών» και μάλιστα με έντονο τρόπο, όμως υπάρχουν σχεδιαστικές αλλαγές που μπορούν να γίνουν αντιληπτές, όπως και ορισμένες πληροφορίες.
Ανάμεσα σε αυτές είναι ότι το μήκος του θα αυξηθεί κατά 110 mm σε σχέση με το τρέχον μοντέλο. Και από τη στιγμή που στο συγκεκριμένο πρωτότυπο οι πρόβολοι δε δείχνουν να είναι ιδιαίτερα μεγαλύτεροι, εξάγεται το συμπέρασμα ότι «κερδισμένο» θα είναι το μεταξόνιο και κατ’ επέκταση οι χώροι για τους επιβάτες.
Μπροστά, η σχεδίαση είναι λίγο πιο τετραγωνισμένη, η μάσκα έχει νέα μορφή και ο καινούριος προφυλακτήρας διαθέτει μεγάλη εισαγωγή αέρα. Περνώντας στο πλάι, βλέπουμε παραδοσιακές χειρολαβές για τις πόρτες, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα, σπορ αεροτομή και στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης στις δύο άκρες του προφυλακτήρα.
Δυστυχώς δεν ήταν εφικτή η λήψη φωτογραφιών από την καμπίνα, αλλά γνωρίζουμε ότι το νέο CX-5 θα έχει αναβαθμισμένο εσωτερικό, τόσο από πλευράς υλικών όσο και από τεχνολογίες, με την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, δεν υπάρχει κάτι σίγουρο. Η Mazda έχει ανακοινώσει την έλευση ενός νέου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,5 L, με το όνομα Skyactiv-Z, που θα συνδυαστεί με full-hybrid τεχνολογία και θα κάνει πρεμιέρα το 2027. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο CX-5, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο τέλος του 2025, θα διατίθεται με βενζινοκινητήρα 2,5 L (απόδοσης 140 PS ή 186 PS), ενώ μένει να φανεί αν θα υπάρχει στην γκάμα και diesel παραλλαγή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mazda EZ-60: H ιαπωνική «απάντηση» στο Tesla Model Y (photos)
Mazda CX-20: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο subcompact SUV των Ιαπώνων
Αυτά είναι τα νέα περιπολικά της Αστυνομίας - Θηρία 300 PS (photos)